וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר המשפטים יעקב נאמן על יחימוביץ: "אני מצפה שחברי הכנסת יהיו יותר רציניים"

צבי זרחיה

24.2.2011 / 17:19

יחימוביץ כינתה את ההמלצות "אדיוטיזם"; נאמן: "אני מוכן לקבל את התואר אידיוט"



שר המשפטים יעקב נאמן מתח אחר הצהריים ביקורת חריפה על ח"כ שלי יחימוביץ שכינתה את המלצות "ועדת נאמן" להגבלת שכר הבכירים בחברות הציבוריות - "אידיוטיזם".



נאמן אמר כי "אני לא מומחה לפסיכולוגיה ואני לא יודע להגדיר מה זה אידיוטיזם אבל אני מצפה מחברי הכנסת שיהיו יותר רציניים".



לדבריו, "כשפרסמנו לפני למעלה מ-3 חודשים את תזכיר הצעת החוק, יחימוביץ אמרה שהתזכיר שהניח המשנה ליועץ המשפטי לממשלה אבי ליכט הוא מעמיק ומרחיק לכת יותר מכפי שניתן היה לצפות מהוועדה. מדובר בהצעות משמעותיות וכעת יש לעמוד על המשמר שלא יכורסמו כפי שהן ויהפכו במהירות רבה לחקיקה. אני לא פסיכלוגי ואני לא יכול לומר מה זה אידיוטיזם".



נאמן הוסיף כי "אני איש מקצוע אין לי אג'נדה ואין לי סיסמאות וגם אין לי כותרות. אני כמעט שנתיים במשרד המשפטים, לא יצאתי בכותרות ובסיסמאות כפי שאני רואה שיש כאלה שכבר מגיבים בידע מוחלט על החוברת הקטנה הזו. לא רק שלא קראו את החומר לבוא ולומר זה אדיוטיזם כפי שחברת כנסת מלומדת אמרה".



נאמן הדגיש כי "ש"ס מתנגדת להמלצות ודורשת להגביל את השכר. ההמלצות קובעות איך מגבילים את השכר. אני מבקש שתשאלו את השר הנכבד ותעשו לו בחינה על כמה עמודים קטנים".



"ישבנו עשר ישיבות ושמענו עמדה של 27 מומחים, מתוכם 10 מומחים שבאו מטעם מציעי החוק שני הח"כים הנכבדים. היו מומחים שלהם שאמרו שיש בעיות בהצעת החוק הם הגישו. הלכנו וניתחנו לעומק לא רק מה קורה בארץ אלא מה קורה במדינות אחרות. אין מדינה בעולם שיש בה הגבלה שמוצעת פי כך וכך מהשכר הזה או האחר. נכון שישראל צריכה להיות אור לגויים אך לא חושך לגויים. המומחים הזהירו שאם נעשה דברים בלתי סבירים נגרום לאבטלה כי מפעלים יברחו מהמדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully