וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגישה לאתר לינקדאין בסין נחסמה - פורסמו בו קריאות למהפיכה

סוכנויות הידיעות

25.2.2011 / 15:51

משתמש שכינה את עצמו ג'סמין Z פתח באתר פורום לדיון בשאלה "האם מהפיכת היסמין צריכה להתפשט גם לסין"



הגישה לאתר לינקדאין, רשת הנטוורקינג הגדולה בעולם לאנשי מקצוע, נחסמה בסין, לאחר שמשתמש באתר פירסם קריאות לשחזור מהפיכת היסמין בטוניסיה גם באסיה.



חסימת השירותים "נראית כחלק ממאמץ רחב יותר של סין, שכולל גם אתרים אחרים", אמר האני דורז, דובר מטעם לינקדאין האמריקאית. החברה תמשיך לעקוב אחר המצב, הוא הוסיף. מאז 2009, השביתה סין מספר פעמים אתרים כגון פייסבוק וטוויטר שאינם מצייתים לתקנות הצנזורה הסיניות לגבי נושאים רגישים פוליטית.



משתמש לינקדאין בשם "ג'סמין z" פתח בשבוע שעבר קבוצת דיון באתר לינקדאין ובה נידונה השאלה האם יש לשחזר את ההפיכות שהביאו להדחתם של מנהיגי טוניסיה ומצרים גם בסין. "אחרי שנים של חשיבה עצמאית, אני הופך למתנגד ביקורתי שמקריב את חייו למען הדמוקרטיה, החופש והצדק במולדתי", כתב ג'סמין z בפרסומו הראשון בלינקדאין.



בפרסום השני כתב המשתמש כי חברי המפלגה הקומוניסטית בסין נכשלו "להבין את המשבר של המערכת החד-מפלגתית האוטוקרטית", ובתגובה שלישית כינה את המפלגה, "מועדון של כוח ואליטות".



"לעיתים קרובות, החסימה נעשה כאות הזהרה - מעין ירייה באוויר", אמר דאג טייגר, מרצה למדעי המחשב באוניברסיטת קליפורניה. "חלק מזה סמלי".



ממשלת סין לא פירסמה תגובה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully