וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוז קורפ החלה בתהליך מכירת אתר הבידור החברתי מייספייס

רויטרס

25.2.2011 / 16:29

כ-20 גופים הביעו עד כה עניין ברכישת האתר המדשדש, שנרכש על ידי רופרט מרדוק ב-580 מיליון דולר ב-2005



ענקית המדיה ניוז קורפ, בבעלות המיליארדר רופרט מרדוק, פתחה בתהליך לבחינת מכירת אתר הבידור החברתי מייספייס, כך מסר גורם המקורב לדיונים לסוכנות הידיעות רויטרס.



לדברי אותו גורם, כ-20 גופים הביעו עד כה עניין ברכישת האתר, שנרכש על ידי ניוז קורפ ב-2005 ב-580 מיליון דולר. בחברה מעריכים כי גופים נוספים יביעו עניין ברכישת האתר בשבועות הקרובים.



מנהלים בניוז קורפ ובנקאים מאלן אנד קו יפתחו בדיונים עם הגופים שהביעו עניין בשבוע השני של מארס, מסר אותו גורם.



מרבית הגופים שהביעו עניין עד כה ברכישת מייספייס הם גופים פיננסים כגון חברות השקעה פרטיות וקרנות הון סיכון. עם זאת, ייתכן שחברות כגון אתר הרשת החברתית הסלולרית מוקוספייס ומפתחת המשחקים זינגה יביעו עניין אסטרטגי ברכישה. הגורם המקורב מסר כי זינגה אינה נמצאת בדיונים עם ניוז קורפ לגבי העסקה. מוקוספייס הודיעה מוקדם יותר החודש כי יש לה עניין ברכישת מייספייס.



מייספייס, לשעבר הרשת החברתית הגדולה בעולם, סבלה מהפסדים בשנים האחרונות על רקע ירידה חדה בקצב הצמיחה שלה ובמספר המשתמשים בעקבות תחרות חזקה מצדה של פייסבוק, שהפכה מצדה לרשת החברתית הגדולה ביותר עם יותר מ-500 מיליון משתמשים.



מוקדם יותר החודש הודיעה מייספייס כי תפטר מחצית מעובדיה, זמן קצר לאחר שהודיעה כי תהפוך מרשת חברתית לפלטפורמת מדיה ובידור, במטרה לשפר את מצבה. ניוז קורפ דיווחה אתמול כי הארגון מחדש במייספייס הוביל למחיקה של 275 מיליון דולר במאזניה של חטיבת המדיה הדיגיטלית, הכוללת את מייספייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully