וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת השרים לחקיקה תדון היום בהצעה לאסור על HOT וyes- להטיל קנסות התנתקות על לקוחותיהן

מאת צבי זרחיה

27.2.2011 / 7:02



>> ועדת השרים לחקיקה תדון היום בביטול מוחלט של קנסות ההתנתקות משירותי חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית hot ו-yes. ח"כ אופיר אקוניס (ליכוד), שהגיש את הצעת החוק, טוען כי יישומה "ישחרר את ציבור הצרכנים בישראל מהקנסות הדרקוניים של חברות הכבלים והלוויין - שהם כלי בידי שמטרתו לכבול את הצרכנים לשירות שמציעות החברות".

במקביל לכך, שר התקשורת משה כחלון הפיץ לפני שבועיים תזכיר חוק למשרדי הממשלה לביטול קנסות היציאה בכל שוק התקשורת בישראל: מהכבלים, מהלוויין, מספקי האינטרנט, מטלפוניה נייחת, וממפעילי שיחות בינלאומיים - לרבות מלקוחות קיימים.



עם ההצעות הנוספות שיידונו בוועדת השרים לחקיקה היום נמנית הצעה לאסור על תלמידים להשתמש בטלפונים סלולריים בתחום בתי הספר. לפי הצעת ח"כ אריה ביבי (קדימה), בכל בית ספר יוצבו ארוניות לאחסון מכשירים סלולרים של התלמידים.



התלמידים יפקידו את המכשיר בתחילת כל שיעור ויוכלו לקבלו בסופו. לדברי ביבי, "השימוש בטלפונים סלולריים בעת השיעור יוצר הפרעות בלתי נסבלות. הפקדת הטלפונים הסלולריים תמנע הפרעות מסוג זה ותשפר את איכות השיעורים".



הצעת חוק נוספת שתעלה לדיון בוועדה כוללת איסור על מפעילי חניון להדביק מדבקה על חלון של רכב החונה במקום אסור. ח"כ מגלי והבה (קדימה) מציע שמפעיל שידביק מדבקה שכזו יחויב בקנס של 500 שקל. לדבריו, בבתי חולים, בקניונים, במשרדי ממשלה ובאוניברסיטאות נוהגים מפעילי החניונים להדביק מדבקות גדולות על חלון מכוניות שחונות במקומות אסורים.



"לא אחת מדובר במדבקות שקשה מאוד להסירן ושעלולות אף לגרום לנזק לרכב", טוען והבה. "אכיפת הסדרי החנייה היא חשובה, אך אינה מצדיקה השחתת כלי רכב. אכיפת החוק צריכה להיעשות באופן מסודר וראוי - ולא באמצעות השחתת רכביהם של נהגים סוררים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully