וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויז אר אס מתכננת לגייס 800 מיליון דולר בהנפקה ראשונה לציבור

רויטרס

27.2.2011 / 9:42

רשת הצעצועים תיכננה לבצע את ההנפקה במאי שעבר אך דחתה אותה בשל אי הוודאות בשווקים ובשל הפסדיה



רשת חנויות הצעצועים טויז אר אס מתכננת לגייס 800 מיליון דולר בהנפקה ראשונה לציבור (ipo) בחודש אפריל, כך דיווח "ניו יורק פוסט".



טויז אר אס, אשר מפעילה את חנויות המותג ברחבי העולם, כמו גם את חנויות בייביז אר אס ו-fao שוורץ, תיכננה לבצע את ההנפקה בשנה שעברה, אך דחתה את התוכניות, בין היתר בשל אי הוודאות בשווקים. "טויז אר אס נטלה מהמתחרות בשנה שעברה יותר נתח שוק מכפי שלקחה ב-20 השנים האחרונות", אמר מקור מקורב לחברה ל"פוסט". "אך אני לא חושב שהם היו מרוצים מהביצועים ברמת הרווחים".

בדצמבר 2010 עלו מכירות טויז אר אס בארה"ב ב-5.4%, לאחר שהרשת משכה קונים מקמעונית הצעצועים המובילה וול-מארט, אך בחנויותיה בעולם רשמה טויז אר אס ירידה של 5% במכירות.



הנהלת טויז אר אס ובעליה היו חלוקים בדעותיהם בנוגע לעיתוי הטוב ביותר להנפקה, לפי הדיווח. טויז אר אס נהפכה לפרטית כאשר נרכשה בשנת 2005 על ידי kkr, ורנאדו ריאלטי טראסט וביין קפיטל ב-6.6 מיליארד דולר. במאי 2010, החברה הגישה בקשה להנפקה שבה ביקשה לגייס 800 מיליון דולר, אך ההנפקה לא התבצעה.



טויז אר אס רשמה הפסד נקי של 93 מיליון דולר ברבעון שהסתיים באוקטובר 2010, לעומת הפסד של 67 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2009. אף שהכנסות החברה בתקופה זו עלו ב-1.9%, ההוצאות התפעוליות עלו ב-9.4%. בסתיו שעבר, טויז אר אס פתחה 600 חנויות קטנות שנוספו ל-850 החנויות שלה בארה"ב, דיווח "פוסט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully