וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות גרופון זינקו ב-2010 ל-760 מיליון דולר

סוכנויות הידיעות

27.2.2011 / 14:53

מנכ"ל גרופון כתב לעובדים כי הוא שואף להכנסות של כמה מיליארדי דולרים השנה



הכנסותיו של אתר הקופונים המצליח גרופון זינקו בשנה שעברה ל-760 מיליון דולר, לעומת 33 מיליון דולר ב-2009, כך דיווח "וול סטריט ג'ורנל" על פי מזכר פנימי של החברה. יותר משליש מהכנסות גרופון בשנה שעברה הגיעו ממדינות מחוץ לארה"ב.




במזכר, ששלח מייסד ומנכ"ל גרופון אנדרו מייסון לעובדי החברה בתחילת ינואר, נחשפות גם שאיפותיו הגדולות של מייסון לחברה אשר ייסד רק לפני שלוש שנים. מייסון כתב כי הוא מקווה להשיג הכנסות של מיליארדי דולרים ב-2011. "בתקופה הזאת בשנה הבאה, או שנהיה בדרכנו ליהפך לאחד ממותגי הטכנולוגיה הגדולים שמגדירים את דורנו, או רעיון מגניב שאנשים חכמים יותר וחרוצים יותר התעלו עליו בחדשנות וביישום", כתב מייסון. מגרופון לא נמסרה תגובה ל"ג'ורנל".



מייסון אמר לעובדיו לא להיות שאננים, והזהירם כי חקיינים וחברות טכנולוגיה גדולות ישתמשו במשאבים מגוונים כדי לנגוס בנתח השוק של גרופון.



גרופון, שרכשה בחודש שעבר את אתר הקופונים הישראלי גרופר, שולחת מדי יום הצעות למבצעים ל-50 מיליון משתמשים ב-35 מדינות בעולם. בשבועות האחרונים נפוצו דיווחים לפיהם גרופון מתכוננת להנפקה ראשונה לציבור, לאחר שדחתה הצעת רכש בסך 6 מיליארד דולר מגוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully