וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס מוצר השנה: חוגלה-קימברלי נבחרה לחברה החדשנית של 2010

עדי דברת-מזריץ

28.2.2011 / 6:48



>> חברת חוגלה-קימבלי זכתה בתואר החברה החדשנית של 2010 בטקס פרסי מוצר השנה, שנערך אתמול. החברה זכתה בתואר לאחר שקיבלה את המספר הגדול ביותר של פרסים על מוצריה לעומת המתחרות האחרות.

החברה זכתה בשבעה פרסים על מוצרים שהשיקה בשנה החולפת: האגיס pure&natural, מגבוני האגיס big kid, נייר טואלט לילי strong&soft וארבעה מוצרים שהושקו תחת המותג ניקול - דף אפייה וצלייה בציפוי טפלון, מטליות ניקוי, ניילון נצמד עם מתקן חיתוך מובנה ותבניות אפייה מתכלות.



חברת שטראוס ישראל קיבלה בטקס את תואר חברת המזון החדשנית של השנה. החברה הגיעה למקום שני בדירוג עם פרסים על שישה מוצרים: מילקי, דגנים מלאים של אקטיביה, פסק זמן בטעמים, סדרת שוקולד פרה המפנקת, תפוצ'יפס קיד ופסק זמן 2good. החברות רקיט בנקיזר וד"ר פישר דורגו אחריה, עם שלושה פרסים כל אחת.



פרסי מוצר השנה הוענקו בטקס לכ-40 מוצרים מתחומים שונים - מוצרי חלב, משקאות, מוצרים לבית ומוצרי טיפוח, תוספי מזון, מוצרים חשמליים ועוד. הזוכים נבחרו בעקבות מחקר משתמשים שכלל 2,000 צרכנים ובוצע על ידי tns וצוות מומחים שכלל את רשתות השיווק, אנשי אקדמיה העוסקים בשיווק וחדשנות ועיתונאים. בראש הצוות עמד פרופ' יעקב הורניק מאוניברסיטת תל אביב.



טקס מוצר השנה מתקיים בישראל זו השנה השישית. טקסים דומים מתקיימים ב-30 מדינות נוספות ב-24 השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully