וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנת הגברים של דיור תשווק בישראל

מאת עדי דברת-מזריץ

28.2.2011 / 6:48

בלעדי בית האופנה העניק את הזיכיון לחברת אמור, שבבעלות מירי חבס ודנה אונגר-בר דיין



>> בית האופנה כריסטיאן דיור ישווק בישראל את קו אופנת הגברים שלו - כך נודע ל-themarker. את הזיכיון לשיווק המותג קיבלה חברת אמור, שבעליה הן מירי חבס, רעייתו של איש הנדל"ן הרצל חבס, ודנה אונגר-בר דיין.

פריטי דיור יימכרו לצד מותגים מיובאים אחרים בחנות שתפתח אמור בכיכר המדינה בתל אביב במארס. החנות תשתרע על פני כ-300 מ"ר ותחליף את אחת מחנויות הרשת בכיכר המדינה. כיום משווקים בישראל מוצרי הטיפוח והאיפור של כריסטיאן דיור ופריטים מאופנת הנשים של המותג.



לדברי חבס ואונגר-בר דיין, "שוק אופנת הפרימיום לגברים בישראל נמצאת בשלבי צמיחה משמעותית - מגמה שתמשיך גם בשנים הקרובות. מעמדם בישראל של מותגי הפרימיום הבינלאומיים מתחזק והולך מדי שנה, כחלק ממגמה עולמית. יבוא מותג אופנה יוקרתי כמו דיור מהווה אמירה משמעותית בתחום אופנה הגברים בישראל".



חברת אמור מייבאת ומשווקת פריטים של מותגי פרימיום כמו רוברטו קאוולי, כריסטיאן לבוטין, פוצ'י, קלואה ודולצ'ה וגבאנה, שאותם היא מוכרת בשלוש חנויות בכיכר המדינה. בית האופנה הצרפתי כריסטיאן דיור הוקם ב-1946 על ידי המעצב כריסטיאן דיור, נחשב אחד המובילים בעולם ומשווק ביותר מ-80 מדינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully