וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין - בראש טבלת ציוני ה-GMAT

טלי חרותי-סובר

28.2.2011 / 6:48

בדרך ל-MBA



>> על פי נתוני gmac, הארגון המפקח על בחינות ה-gmat בעולם, הציון הממוצע של ישראלים שנבחנו במבחן gmat ב-2009-2010 היה 483 - ירידה קלה לעומת שנה קודמת, אז הממוצע הישראלי היה 513. מדובר בציון נמוך יחסית לציון הממוצע בעולם, 540, ונמוך משמעותית מהמדורגים ראשונים, הסינים (596).

אסף וולף, מנהל תחום gmat בקבוצת קידום, מסביר כי הפער בין ציוני הנבחנים הישראלים לציונים של הנבחנים ממדינות אחרות הוא יותר טכני מאשר מרמז על רמת הנבחנים: "ההבדל נובע בעיקר מההחלטה של כ-80% מהישראלים לא להיבחן בשני חלקי הבחינה (הכמותי והמילולי) - אלא לפתור רק את החלק הכמותי, שהוא הציון היחיד הנדרש בכל הפקולטות בישראל, למעט בחיפה ובטכניון". דרך אגב, ציונים בשני חלקי הבחינה, הכמותי והמילולי, נדרשים במרבית האוניברסיטאות היוקרתיות מעבר לים.



נקודה מעניינת נוספת שעולה מנתוני ה-gmac קשורה למספר הנבחנים שאמרו כי הם מבקשים ללמוד מינהל עסקים. מתוך כ-266 אלף נבחנים ברחבי העולם ב-2009, יותר מ-173 אלף אמרו כי ברצונם ללמוד מינהל עסקים. בשנת 2010 נרשמה ירידה קלה במספרם: מתוך מספר דומה של נבחנים רק 160 אלף אמרו כי הם מעוניינים ללמוד מינהל עסקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully