וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגע הקסם של וינפרי לא עובד: נתוני צפייה מאכזבים לערוץ OWN

ניו יורק טיימס

28.2.2011 / 15:46

בחודש האחרון צפו בממוצע בתוכניות הערוץ 135 אלף צופים בלבד



מלכת תוכניות האירוח אופרה וינפרי ידועה בכך שכל דבר שהיא נוגעת בו נהפך לזהב. ואולם, מגע הזהב של וינפרי ככל הנראה פסח על הפרויקט הגדול ביותר שלה – ערוץ הטלוויזיה own, שהשיקה ב-1 בינואר.



הערוץ של וינפרי מתקשה למשוך צופים, ושיעורי הצפייה בו כה דלים, עד כי אפילו הרייטינג של ערוץ הנישה דיסקברי הלת', שאותו החליף, היה גבוה ממנו ב-10%. בחודש האחרון מספר הצופים הממוצע ב-own היה 135 אלף, לפי נתוני חברת המדרוג נילסן. מתוך כלל הצופים רק 45 אלף היו נשים בנות 25-54, פלח הקהל שלו נועד הערוץ.



וינפרי ושותפתה להפעלת הערוץ, חברת דיסקברי קומיוניקיישנס, טוענות כי יש להתאזר בסבלנות ולתת לנתוני הצפייה זמן להשתפר, בין היתר בשל העובדה שנוכחותה של וינפרי עצמה בערוץ מוגבלת למדי עד לסיום העונה האחרונה של "התוכנית של אופרה וינפרי" ברשת abc בספטמבר.



כריסטינה נורמן, מנכ"לית own, טוענת כי צופי הערוץ מצפים לתוכניות מקוריות רבות. לדבריה, פרקים חדשים של 12 סדרות ששודרו בערוץ זכו לשיעורי צפייה גבוהים בהרבה מאלה של התוכניות בדיסקברי הלת' שקדמו להן. הירידה בצפייה בערוץ היא בשל העובדה שהצופים לא ממתינים לשידורים חוזרים, אמרה נורמן.



מבין התוכניות שהושקו בינואר, אחת המצליחות ביותר היא "שאלו את נבחרת הכוכבים של אופרה", דיון בפנל הכולל את ד"ר אוז, ד"ר פיל מקגרו וסוזי אורמן. הכישלון הגדול ביותר היא “your own show”, תוכנית ריאליטי לבחירת מנחה לתוכנית האירוח החדשה ב-own.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully