וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמים באל על: שיתוף פעולה ראשון בין בריסל איירליינס לארקיע בהטסת נוסעים מאירופה לאילת

זוהר בלומנקרנץ

28.2.2011 / 16:04

היום הסתיימה תקופת ניסיון של חצי שנה להפעלת הקו הפנים ארצי של אל על מנתב"ג לאילת



חברות התעופה בריסל איירליינס וארקיע ישתפו לראשונה פעולה בהטסתם של נוסעים מאירופה לאילת. התחרות החדשה, מכוונת בעיקר כנגד חברת אל על, המבצעת טיסות המשך מיעדיה בחו"ל לעיר הנמל הדרומית בארץ - כך נודע ל-themarker.



על פי התוכנית החדשה, הנחשפת כאן לראשונה, נוסעי חברת התעופה הבלגית יוכלו לרכוש כרטיס טיסה מכל אחד מ-70 יעדי החברה באירופה ולטוס מבריסל לנתב"ג, ומשם להמשיך באותו הכרטיס עם חברת התעופה הישראלית לאילת.



הטיסה יכולה להתבצע ישירות מבריסל דרך נתב"ג לאילת או מבריסל לנתב"ג ובמועד מאוחר יותר מנתב"ג או משדה התעופה דב בת"א לאילת. מחיר כרטיס הטיסה בתוכנית החדשה הוא החל מ-300 יורו לנוסע - הלוך ושוב.



מנכ"ל בריסל איירליינס בישראל, רובי הרשקוביץ, אמר כי "התוכנית החדשה מיועדת, בין היתר, לאפשר חופש תנועה גדול של הנוסעים מאירופה לאילת; זאת כדי שלא יהיו כבולים לחבילות נופש או לזמני טיסות מוגדרים".



לדבריו, התוכנית זמינה כבר עתה במערכות המיחשוב של חברת התעופה, ויכולה לשמש עוד כפלטפורמה לכל בית מלון באילת לשווק את מוצריו ולשמש כלי נוסף בידי סוכני הנסיעות והתיירות.



היום (ב') הסתיימה תקופת ניסיון בת חצי שנה של הפעלתן של טיסות פנים ארציות לראשונה של חברת אל על מנתב"ג לאילת. אל על דורשת ממשרד התחבורה להכפיל את מספר טיסותיה היומיות מנתב"ג לאילת.



על פי ההסדר יצטרך שר התחבורה, ישראל כץ, להחליט בתום תקופה זו אם להמשיך ולהתיר את קיומן של הטיסות, לנוכח התחרות מול חברות התעופה ארקיע וישראייר. חברות ארקיע וישראייר צפויות בשימוע לפני שר התחבורה, להביע התנגדות להגדלה ולהמשך הטיסות של חברת אל על לאילת; זאת בנימוקים, כי לא הביאו להגדלה במספר התיירים מחו"ל לעיר הנמל הדרומית וכי הפעילות פגעה בביצועיהן.



על פי נתוני רשות שדות התעופה (רש"ת) התעופה הפנים ארצית לאילת וממנה, הגיע לכ-60.3 אלף נוסעים בינואר השנה - גידול של 38.4% לעומת ינואר 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully