וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר רשות המסים דוד ואנונו הגיש ערעור על הארכת מעצרו בשמונה ימים

שני מזרחי

28.2.2011 / 16:46

עורך דינו: "מדובר בהארכת מעצר שלישית; העורר מצוי במעצר מזה 14 ימים"



דוד ואנונו, החשוד בפרשת השוחד ברשות המסים, ערער היום (ב') לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה על החלטת שופט בית משפט שלום, רפי ארניה להאריך את מעצרו בשמונה ימים נוספים.



סנגורו, עו"ד נתי שמחוני, כתב כי השופט ארניה שגה בכך שלא הצביע על חשש ממשי וקונקרטי לשיבוש הליכי חקירה על ידי ואנונו ונימק את הארכת המעצר ב"קיומו של יסוד לחשד כי שחרורו עלול להביא לשיבוש הליכי חקירה, וזאת בשים לב למהות הפרשות הנחקרות ולמיהותם של הנחקרים".

לדברי שמחוני בערר, הרי שואנונו כבר נחקר בחודש אוקטובר 2010 ביחידה הארצית לחקירות הונאה, כחלק מפרשת הולילנד, לא נעצר "ולא עשה כל פעולה לשיבוש החקירה". מעבר לכך, לדבריו, כיצד יתכן שיבוש מהלכי חקירה, כאשר החקירה שובשה על דפי העיתון. יתרה מכך, לדבריו, בהנחה שקיים חשש לשיבוש הרי שבית משפט שלום טעה כאשר נמנע מבחינה של אפשרות לחלופת מעצר.



בעקבות כך, פנה ואנונו באמצעות סנגורו לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה בבקשה לשקול אפשרות של חלופת מעצר או קיצור ימים המעצר שהטיל עליו השופט ארניה. הבוקר (ג') יתקיים דיון בערר.



לפני שבועיים נעצר ואנונו, מנהל מחלקת המודיעין והחקירות ברשות המיסים, בחשד כי נהג לקחת שוחד מנישומים בתמורה לסידור ענייניהם ברשות. כמו כן חשוד ואנונו בעבירות של הלבנת הון, העלמת מס, קשירת קשר לביצוע פשע, שיבוש הליכי משפט וסחיטה באיומים. אתמול הובא ואנונו להארכת מעצר שלישית והשופט ארניה האריך את מעצרו בשמונה ימים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully