וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

69% מכלל החברות נוהגות לאשר טיסות במחלקת עסקים להנהלות החברה

TheMarker Online

28.2.2011 / 17:23

בשנה החולפת הוצאו למעלה מ-1.5 מיליארד דולר על נסיעות עסקיות



חברות ישראליות הוציאו בשנת 2010 למעלה מ-1.5 מיליארד דולר על נסיעות עסקיות - כך עולה מבדיקה שערכה חברת combtas הישראלית, העוסקת בפיתוח, שיווק מערכות וייעוץ בתחום ניהול נסיעות בארגונים.




שוק הנסיעות הכולל מוערך בכ-4 מיליארד דולר. הוצאה זו הפכה להוצאה השנייה בגודלה במרבית הארגונים, כשההוצאה הראשונה מיועדת להעסקת כוח אדם והשלישית עבור פרסום ושיווק.



מתוך סקרים ונתונים סטטיסטיים ניתן לחלק את החברות והארגונים על פי גודל תקציב הנסיעות שלהן. בחלוקה לפי גודל תקציב הנסיעות של החברה ניתן לראות הבדלים בין חברות בתקציב העולה על מיליון דולר ובין כאלו עם תקציב נמוך יותר.



אצל הראשונות נמצא כי 69% מכלל החברות נוהגות לאשר טיסות במחלקת עסקים - להנהלות החברה, לפי קריטריונים מיוחדים שנקבעו מראש. 30% מהחברות אינן נוהגות לאשר טיסות במחלקת עסקים בכלל ו-1% בלבד מכלל החברות מאשר את כל הנסיעות העסקיות במחלקת עסקים.



43% מתוך חברות בעלות תקציב נסיעות של פחות ממיליון דולר אף עובד אינו רשאי לטוס במחלקת עסקים, לעומת 4% מתוך חברות בעלות תקציב נסיעות העולה על 1 מיליון דולר בהן כל העובדים רשאים לטוס במחלקת עסקים. בכ-94% מהחברות נקודות הנוסע המתמיד נשמרות לעובד ולא מועברות לידי החברה.



חברת combtas הינה חברת סטארט-אפ ישראלית, שהוקמה בשנת 2005 וכיום מונה למעלה מ-20 עובדים, הממוקמים במשרדי החברה בהוד השרון, בלונדון ובארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully