וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בבנק הפדרלי: "שיפור ניכר בתחזית הכלכלית בארה"ב"

סוכנויות הידיעות

28.2.2011 / 18:08

מספר החוזים לרכישת בתים בארה"ב ירד בינואר ב-2.8% לאחר נפילה של 3.2% בדצמבר



נשיא הבנק הפדרלי של ניו יורק, ויליאם דאדלי, אמר היום כי חל שיפור ניכר בתחזית הכלכלית בארה"ב, אולם העריך כי ספק אם התאוששות הכלכלה הגדולה בעולם תהיה איתנה דיה כדי להביא לכך שהבנק המרכזי יבטל בחודשים הקרובים את הצעדים בהם נקט כדי לתמוך בכלכלה. בחודשים הקרובים. עם זאת, דאדלי הוסיף כי עליית מחירי הסחורות מחייבת דריכות רבה יותר בחזית האינפלציה.







"התחזית הכלכלית השתפרה באופן ניכר", אמר דאדלי והוסיף כי "מגוון רחב של אינדיקטורים מצביעים על התרחבות והתחזקות הביקוש והייצור". עם זאת, הוא סייג את דבריו כאשר אמר "אנחנו עדיין רחוקים מאוד מהשגת היעד הכפול שלנו של רמת תעסוקה מרבית ויציבות במחירים".



"סיפקנו תמריצים מוניטרים נוספים באמצעות התוכנית לרכישת אג"ח כדי לוודא שההתאוששות תשוב ותצבור תנופה", אמר דאדלי. "התקדמות מהירה יותר בכיוון של השגת היעד הכפול שלנו היא המטרה. זה יתקבל בברכה אך לא תחייב בהכרח שינוי במדיניות המוניטרית". דאדלי התייחס בדבריו גם למצב בשוק הדיור, וציין כי הוא ממשיך להיות "חלש באופן יוצא דופן".



מספר החוזים לרכישת בתים בארה"ב נפל בינואר ב-2.8% - ירידה חודשית שנייה ברציפות לאחר נפילה של 3.2% בדצמבר, מסר היום איגוד סוכני הנדל"ן (nar) בארה"ב. כלכלנים צפו ירידה מתונה יותר של 2.3% לאחר עלייה של 2% שעליה דווח במקור בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully