וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוחדת מציגה: יו"ר אחד - תשעה תפקידים

רוני לינדר?גנץ

1.3.2011 / 7:06



>> כמה תפקידים יכול למלא אדם אחד בן 72? מתברר שהרבה. מבדיקה שערך themarker עולה כי יו"ר דירקטוריון מאוחדת, הרב ירחמיאל בויאר, מכהן בתשעה תפקידים בכירים שונים. בויאר הוא יו"ר הקופה, ממלא מקום המנכ"ל בה, חבר ועדת הכספים, חבר ועדת האיתור למציאת מנכ"ל חדש לקופה, ויו"ר חברת יאלון המנהלת את מוסדות הקופה השונים כמו בתי המלון והאבות שלה.?

בנוסף, מכהן בויאר גם כמנהל בית הספר לבנות בבאר יעקב במשרה מלאה, כיו"ר דירקטוריון תאגיד המים של בני ברק מי ברק, וכיו"ר הוועד המנהל בחברה קדישא תל אביב. תפקיד נוסף בו מכהן בויאר ושעלול להוות ניגוד עניינים לתפקידיו במאוחדת הוא חבר דירקטוריון בית החולים מעייני הישועה - בית חולים שמאוחדת רוכשת ממנו שירותים.?



ממאוחדת נמסר בתגובה כי "הרב בויאר מחזיק בתפקידו כממלא מקום מנכ"ל מאוחדת לבקשת הדירקטוריון, וזאת עד לסיום ההליכים לבחירת מנכ"ל קבוע לקופה. בנסיבות אלה, לא ניתן לצפות שאדם יוותר על עיסוקיו האחרים. מאז שהוא משמש בתפקיד זה, הרב בויאר מקדיש את עיקר ורוב זמנו לענייני הקופה. סוגיית פעילותו כדירקטור במעייני הישועה הוסדרה על ידי יועציה המשפטיים של הקופה ושל מעייני הישועה וניתנו הנחיות מתאימות לנטרול אפשרות לניגוד עניינים.?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully