וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירי הטוטו מהמרים על חברת החשמל

אבי בר?אלי

1.3.2011 / 7:06

מי יהיה הווינר??



בלעדי המרוץ לכס מנכ"ל חברת החשמל הבא הולך ומתברר כאטרקטיבי במיוחד לצמרת המועצה להסדר ההימורים בספורט ?(טוטו?וינר?). לאחר שנודע כי מנכ"ל הטוטו, עופר פרי, נמנה עם המועמדים, נודע ל?themarker כי גם היו"ר שלו, צחי פישביין, הגיש את מועמדותו לתפקיד זה.?

פישביין, רואה חשבון בהשכלתו, מונה באוגוסט 2009 ליו"ר דירקטוריון הטוטו בידי שרת התרבות והספורט, לימור לבנת ?(הליכוד?), לכהונה בת שלוש שנים, והחליף בתפקיד את גדעון בריקמן. פישביין הקים את רשת אופיס דיפו בישראל וניהל אותה במשך כ-14 שנה. בשירותו הצבאי היה טייס קרב בחיל האוויר והשתחרר בדרגת רב סרן. ?



כפי שפורסם באחרונה, למכרז ניגשו 26 מועמדים, בהם המשנה לשעבר למנכ"ל חברת פרטנר, אלי גליקמן; מנכ"ל עיריית ירושלים לשעבר, יאיר מעיין; ושניים מבכירי חברת החשמל - סמנכ"ל הייצור והמשנה למנכ"ל משה בכר, וסמנכ"ל הפרויקטים יעקב ?(יאשה?) חאין. המכרז לתפקיד נסגר בתחילת החודש, אך הליך פתיחת המעטפות עוכב עקב מחלוקת בין רשות החברות לבין דירקטוריון חברת החשמל בעניין מודל הניקוד שיינתן למועמדים.?



פישביין אישר אתמול ל?themarker את דבר מועמדותו, וציין כי "התפקיד דורש אמון באדם בעל יכולת אישית, מנהיגות, יכולת ביצוע ויכולת להסתכל לעובדים בעיניים - כי חלק גדול וחשוב בחברה זהו ההון האנושי שלה. אני חושב שחברת החשמל והיו"ר יבחרו את האדם שיהיה המתאים ביותר לתפקיד. אני בטוח שאני לא היחיד שמסוגל לכך, ולכן יש לבחור בטוב מבין כולם".?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully