וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המשמעותי ביותר בתולדות אמובי: הקמת חנות אפליקציות יחד עם מוטורולה בסין

גיא גרימלנד

1.3.2011 / 8:48

אלפי מפתחי אנדרואיד יוכלו לשלב פרסומות עבור אפליקציות שפותחו על ידם



חברת הסטארט אפ אמובי (amobee) יוצאת באחד המהלכים המשמעותיים בתולדותיה: הקמת חנות אפליקציות יחד עם מוטורולה בסין. החברה עוסקת בשילוב פרסומות במכשירי סלולר ונחשבת לאחת השחקניות הבולטות בתחום מתארת את המהלך הנוכחי כאחד הגדולים שביצעה, אם לא הגדול שבהם.







זוהר לבקוביץ, מנכ"ל החברה, אמר ל-themarker כי המהלך יהפוך את אמובי למובילה בשוק הסיני - השוק הצומח ביותר בתחום המובייל. מוטורולה שיגרה בימים האחרונים אלפי מיילים למפתחים מכל רחבי העולם דואר אלקטרוני בנושא. כותרתו של המייל: "גרוף רווחים מאפליקציות חינמיות בסין". בהמשך כותבת מוטורולה למפתחים: "כעת תוכלו ליצור הכנסות משמעותיות מאפליקציות חינמיות בחנות האפליקציות shop4apps (החנות היתה זמינה עד כה בארגנטינה, ברזיל, סין ומקסיקו,ג.ג) באמצעות פתרון הפרסום מבוסס אפליקציות של אמובי".



הפתרון של אמובי זמין כעת למפתחי אנדרואיד שרוצים לפתח אפליקציות עליהן ישולבו פרסומות. באתר מוטורולה למפתחים היא מפרטת יותר על התוכנית החדשה ופונה למפתחי אנדרואיד. "בתור מפתח תוכנה למובייל, אתה יכול לבחור ממספר מודלים עסקיים בכדי לבצע מונטיזציה של האפליקציות שאתה מפתח: נסה וקנה, דמי מנוי או תשלום לפי שימוש. האם חשבת להרוויח כסף באופן עקיף מהאפליקציות שלך? באמצעות שימוש בפלטפורמה פרסום מבוססת אפליקציות של אמובי תוכל לגרוף רווחים מיידית".



בהמשך, מפרטת מוטורולה שירות נוסף של אמובי - זירת אפליקציות (amobee marketplace) שמאפשרת לקונים ורוכשים לבחור את המודעות הרלוונטיות מתוך רשתות פרסום גדולות עבור קהל היעד של רוכשי האפליקציות. הרווח של אמובי הוא מחלוקת רווחים עם המפתחים ומוטורולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully