וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומברס מציגה: הגרזן ששווה מיליונים

יורם גביזון

1.3.2011 / 9:30

יום לאחר הודעת ההתפטרות המפתיע של מנכ"ל קומברס, אנדרה דהן, הגיע הזמן לחשב עם כמה כסף ייצא המנהל המתפטר. יורם גביזון חושב שתוכנית הבונוסים בקומברס השתלמה בעיקר לדהן

כמעט 4 שנים לאחר שדירקטוריון קומברס הפקיד בידי את אנדרה דהן את מלאכת שיקומה של החברה ממשבר הבקדייטינג, החליטו הדירקטוריון ודהן להיפרד ולהחליף את הסכם ההעסקה בהסכם ייעוץ לשלושה חודשים. קומברס לא הסבירה מדוע התעורר צורך כה דחוף לבצע את הפרידה בתוך שבוע.

אלו הכספים שיקבל המנכ"ל

לפי הסכם הייעוץ, יקבל דהן שכר בעלות שנתית של מיליון דולר בעבור 20% מהזמן הממוצע שהקדיש בשלוש השנים האחרונות לניהול קומברס, כך שהתמורה שיקבל דהן בשלושת החודשים הקרובים תגיע ל-246 אלף דולר.

דהן לא יהיה זכאי בתוכנית תמריצים או בונוסים לשנת הכספים שמסתיימת בינואר 2012, אבל יהיה זכאי למענק של 800 אלף דולר בעבור שנת הכספים שהסתיימה בינואר 2011. מענק זה הוא 80% ממענק המטרה שהוגדר לדהן.

תוכנית הבונוסים של דהן הגדירה בונוס מטרה של מיליון דולר ובונוס מקסימלי של 2 מיליון דולר בכפוף לתוצאותיה הכספיות של החברה. ועדת התגמול של החברה ומועצת המנהלים שלה קבעו על בסיס בחינת האינדיקטורים הפיננסיים של קומברס, שהמנכ"ל שהיה אחראי לפיטורי 2,500 עובדים, זכאי ל-80% מבונוס המטרה.

המנכ"ל לשעבר והיועץ לשלושת החודשים הקרובים יקבל פיצויים בסכום חד פעמי של 1.5 מיליון דולר, שמייצג 150% משכרו השנתי; עוד 1.5 מיליון דולר, שמייצגים 150% ממענק המטרה שלו; כל המניות החסומות שהוקצו לדהן יעברו הבשלה מואצת; הוא יזכה לביטוח בריאות לתקופה של 18 חודשים נוספים; וכן יקבל 128 אלף דולר בעבור פדיון של ימי חופשה שנצברו אך לא נוצלו. כחלק מהסכם זה יסכים דהן להמשך תחולתם של סעיפים בהסכמי העסקתו שנוגעים לאי תחרות ושמירה על סודיות.

קומברס, שמתמודדת עם בעיות לא פשוטות תכסה בעבור דהן גם את הוצאות עורכי הדין, שניסחו את הסכמי הפרישה שלו וההסכמים ששיחררו את קומברס עצמה מהסכם ההעסקה הקודם שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully