וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנדרואיד החדש של LG

אתר WiseBuy

1.3.2011 / 9:29

בדקנו



>> חברת lg היא שחקן חדש יחסית בתחום הסמארטפונים והדגם optimus one הוא הסנונית הראשונה בישראל; בחו"ל הציג הדגם נתוני מכירות יפים מאוד של כמיליון מכשירים בתוך כחודשיים.

זהו מכשיר אנדרואיד צנוע יחסית, זול ומיועד לצעירים. המפרט שלו כולל מעבד במהירות 600mhz וזכרון ram בנפח של 512mb, מסך 3.2 אינטש ברזולוציה של 320x480 פיקסלים, מצלמת 3 מגה פיקסל, gps, רדיו ועוד. העיצוב פרווה. הוא מגיע בצבע כסף כהה או בשחור עם פס אדום. משקלו 127 גרם, ובהתחשב בגודלו הקומפטי הוא מרגיש מעט כבד.



בתפקודו הבסיסי, כטלפון, ביצועיו של ה-optimus one מצוינים. הופתענו לטובה מעוצמת הרמקול החיצוני, שהפיק צליל חזק ואיכותי למדי בשיחה ובהשמעת מוסיקה.



המסך סביר; הרזולוציה לא גבוהה כמו בכירי הסמרארטפונים כיום, אבל הוא בהיר ובסך הכל עושה את העבודה. רגישותו למגע מעולה, והוא מספק פידבק נוח במיוחד. מקשי התפעול שתחתיו הם פיסיים (ולא מגע), ודורשים לחיצה החלטית.



lg נשארת נאמנה לממשק אנדרואיד 2.2 הבסיסי, אך הוסיפה לו כמה ליטושים שימושיים, כמו סידור האפליקציות לפי קטגוריות, החלפה מהירה של האייקונים בתחתית המסך וכדומה. המעבד הצנוע מפתיע לטובה ומצליח לספק בדרך כלל מהירות תפעול טובה, אם כי עלינו להזהיר שהמשחק הפופולרי angry birds לא מסוגל לרוץ היטב על המכשיר הזה.



בדיוק כשחשבנו שרזולוציה של 5 מגה פיקסל הפכה להיות הסטנדרט המינימלי, הגיעה lg והוכיחה שמצלמות 3 מגה פיקסל עדיין נמצאות אתנו - עם צילום וידיאו vga בלבד וללא פלאש. אחרי שהצצנו בתוצאות הצילום, נוכל לומר שאם אתם חובבי צילום, optimus one לא יתאים עבורכם.



הגלישה באינטרנט מהירה יחסית, ואפילו נוחה למרות המסך הקטן, אבל התמיכה בפלאש מגבילה למדי וחלק מהתכנים לא יוצגו. התמיכה במייל כרגיל מצוינת. ואיך הסוללה? כמו בכל סמארטפון: יום וחצי של שימוש סביר, ויום של שימוש אינטנסיבי, זה כל מה שתקבלו ממנה.



בעד: קומפקטי ונוח לאחיזה, רמקול חזק, שיפורי תוכנה חביבים קישוריות טובה, gps



נגד: יכולות צילום פושרות, דפדפן ללא פלאש



שורה תחתונה: מי שרוצה להצטרף למעגל משתמשי אנדרואיד, אבל מסתפק במכשיר בסיסי ובעלות נוחה, החדש של lg יתן לו תמורה טובה לכסף.



להשיג: ברשת אורנג'



ציון:



8.6



2,088



שקל



-



אתר wisebuy.co.il מסייע בקבלת החלטות קנייה באמצעות מדריכי קנייה, סקירת מוצרים והשוואת מחירים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully