וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי סיכם על רכישת מניות דיגל ממאיר שמיר

יורם גביזון

1.3.2011 / 11:30

רמי לוי סיכם עם מאיר שמיר על רכישת מניותיו בדיגל תמורת 1.2 מיליון שקל. העסקה כפופה לאי מימוש זכות סירוב על ידי יהודה לוי - קרוב משפחה של רמי לוי ובעל השליטה בחברה

רמי לוי (1.54% , 12490.0), בעל השליטה ברשת הקמעונאות, סיכם עם חברת מבטח שמיר (0.0% , 10490.0) שבשליטת מאיר שמיר על רכישת מניותיה (34.6%) בחברת הנדל"ן דיגל תמורת 1.2 מיליון שקל. מכירת מניותיה של מבטח שמיר בדיגל לרמי לוי כפופה לאי מימוש זכות סירוב על ידי יהודה לוי, שהוא קרוב משפחה של רמי לוי ובעל השליטה בחברת דיגל (38.2%).

מבטח שמיר פירסמה אתמול כי קיבלה הצעה לרכוש מניות אלו מחברה זרה שמיוצגת על ידי עו"ד דב וויסגלס, כשככל הנראה מדובר בחברה שבבעלות איש העסקים הפלסטיני בשאר אל מסרי.

רמי לוי ואיש העסקים האוסטרלי קווין ברמייסטר, לשעבר ממקימי אתר שיתוף הקבצים קאזה, הגישו בינואר 2011 הצעה לרכישת נכסיה של דיגל תמורת 123 מיליון שקל. סכום זה אמור לאפשר לדיגל להגיע להסדר חוב עם בנק לאומי לו חייבת החברה 85 מיליון שקל ועם בעלי איגרות החוב מסדרה א' להם חייבת החברה 69 מיליון שקל.

בנק לאומי איים שלשום שיבקש מחר את כינוס נכסיה של דיגל אם לא תגיע להסכמה אתו על הסדר חובה. על פי הערכות, יהודה לוי, בעל השליטה בדיגל, הציע ללאומי להסדיר את החוב תמורת תשלום של 62 מיליון שקל בעוד שלאומי דורש לקבל 71 מיליון שקל לפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully