וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיל השלימה את רכישת יחידת הדשנים המיוחדים של סקוטס גלובל ב-270 מיליון דולר

רם עוזרי

1.3.2011 / 11:41

בעלי השליטה של החברה האמריקאית יגיעו לישראל לפגוש את הנהלת כיל ולסכם את עסקת הרכישה



הודיעה הבוקר (ג') על השלמת רכישת עסקי יחידת הדשנים המיוחדים של חברת האגרו האמריקאית סקוטס מריקל (scotts miracle) תמורת 270 מליון דולר.

פעילותה של היחידה הנרכשת, סקוטס גלובל פרופשיונל (scotts global professional), תשולב בפעילות הדשנים המיוחדים של כיל דשנים. הרכישה תאפשר מימוש סינרגיות תפעוליות בתחומי השיווק, הייצור, המכירות, חומרי גלם, לוגיסטיקה, מו"פ ואדמיניסטרציה, וכן תגוון את סל המוצרים של היחידה העסקית לדשנים מיוחדים ותאפשר הפחתה בעלות ייצורם.



ליחידה הנרכשת מערך שיווק ומכירות בינלאומי מהגדולים בעולם. המערך כולל למעלה מ-200 אנשי מכירות מקצועיים הממוקמים ברחבי אירופה, ארה"ב, דרום אמריקה, אוסטרליה, המזרח הרחוק ואפריקה, ובחברה מעריכים כי צירופו ליחידת הדשנים של כיל ישפר את יכולות השיווק של היחידה ויאפשר לה לחדור לשווקים נוספים וחדשים.



עקיבא מוזס, מנכ"ל כיל, אמר היום כי "תחום הדשנים המיוחדים הוא תחום צומח, והפעילות הקיימת בכיל של דשנים מיוחדים מקבלת היום דחיפה משמעותית קדימה בזכות הרכישה. לכיל ניסיון מוכח ברכישת חברות ובשילובן, ובזכות העובדים והמנהלים הטובים אנו ערוכים לאתגר חשוב זה ונהנים משיתוף פעולה של המוכרת".



עוד הוסיף מוזס כי "יכולות ההפצה והשיווק של היחידה יקרבו אותנו עוד יותר אל הלקוחות ויצרו סינגריות אופטימאליות לסל המוצרים הרחב שיש כעת לחברה בתחום הדשנים המיוחדים. יתרון נוסף הוא ההכרה של השוק בכך שמוצרי סקוטס הינם ידידותיים לסביבה ובעלי ערך מוסף גבוה. מוצרי הדשנים המיוחדים של החטיבה תורמים לגידול בתפוקות היבול החקלאי והמזון אשר נמצא במחסור ברחבי העולם".



ג'ים האגדורן יו"ר ומנכ"ל סקוטס מירקל, אמר: "אנו שמחים על סיום תהליך המכירה של היחידה לכיל, ובטוחים כי הצוותים של כיל ושל היחידה יבססו יחסי עבודה קרובים"



היחידה העסקית שרכשה כיל עוסקת בייצור ומכירה של דשנים מיוחדים לגינות ונוי, למשטחי דשא ציבוריים לחקלאות, מוצרים להגנת הצומח, חממות ומגדלי יבולים מיוחדים, מצעי גידול וזרעי דשא. ליחידה העסקית קו מוצרים גדול ומגוון של דשנים מיוחדים לשחרור מבוקר ושחרור מושהה וכן דשנים מסיסים במים המשמשים בעיקר לחקלאות מתקדמת. בבעלות היחידה מפעלי יצור הנמצאים בהולנד, ארה"ב ובריטניה, כמו גם 3 מכרות כבול למצעי גידול בבריטניה.



היקף המכירות של היחידה הנרכשת, נכון לשנה המסתיימת בספטמבר 2010, עמד על 242 מליון דולר. ה- ebitda המצרפי בתקופה זו היה 31.4 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully