וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לופטהנזה, אוסטריין איירליינס ו-BMI מיזגו הפעילות בישראל

זוהר בלומנקרנץ

1.3.2011 / 13:23

3 החברות יציעו מגוון רחב יותר של אפשרויות טיסה וגמישות ליעדים בחו"ל



תהליך שילוב החברות הבת של קבוצת לופטהנזה בישראל תחת קורת גג אחת יוצא לדרך. היום (ג') החל לפעול בראשונה מערך מכירות משולב של לופטהנזה, אוסטריין איירליינס ובריטיש מידילנד אינטרנשיונל (bmi) בישראל. ל-themarker נודע, כי חברת סוויס, הנימנת אף היא על הקבוצה תמשיך לפעול במערך מכירות עצמאי בארץ.



מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, קרסטן צאנג, אמר, כי "בעקבות הארגון מחדש לופטהנזה ואוסטריין איירליינס תפעלנה כגוף מאוחד בישראל בישראל ובמקביל תשולב במערך המכירות החדש גם הפעילות של חברת התעופה בריטיש מידלנד אינטרנשיונל (bmi) שהיא חלק מקבוצת לופטהנזה, אך לא טסה לישראל אך מציעה מגוון גדול של טיסות מנמלי הביתה שלה בבריטניה ליעדים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה".



לדבריו, "הפעילות המאוחדת תעניק יתרונות לציבור הנוסעים מישראל אשר יוכלו להנות מגמישות גדולה ומגוון רחב יותר של אפשרויותטיסה למאות יעדים ברחבי תבל, באמצעות 33 טיסות קו סדיר שבועיות ל3- מנמלי הבית מהחשובים באירופה: פרנקפורט, מינכן ווינה".



חברת לופטהנזה מפעילה 14 טיסות שבועיות מנתב"ג לפרנקפורט וממנה ועוד 5 טיסות שבועיות מנתב"ג למינכן וממנה, במטוסים רחבי גוף. בעונת החורף השנה, מציעה חברת התעופה הגרמנית 12,218 טיסות שבועיות ל-197 ערים ב-85 מדינות.



חברת אוסטריין איירליינס מבצעת 14 טיסות שבועיות מנתב"ג לוינה ובסך הכל טסה ל-130 יעדים ברחבי העולם. מיקומה של וינה - נמל הבית של החברה במרכז אירופה, תרם להתמחותה בהפעלת טיסות ל44- יעדים באזורי מרכז ומזרח אירופה.



בריטיש מידלנד אינטרנשיונל הינה חברת תעופה בריטית אשר הפסיקה אשתקד את קו טיסותיה הסדיר לישראל וממנה ומשרתת כיום 31 יעדים בבריטניה, אירופה, אפריקה והמזרח התיכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully