וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבר פותחת אולם תצוגה למכוניות בליסינג תפעולי

דניאל שמיל

1.3.2011 / 17:24

מנכ"ל החברה, ינון עמית: "הצרכן של ליסינג פרטי רוצה ליהנות מאותה חווית קנייה שכוללת אולם תצוגה"



התחרות בין יבואני הרכב וחברות הליסינג מחריפה. חברת הליסינג אלבר פתחה היום אולם תצוגה ראשון בישראל למכוניות בליסינג פרטי. לדברי מנכ"ל החברה, ינון עמית, "הצרכן של ליסינג פרטי רוצה ליהנות מאותה חווית קנייה שכוללת אולם תצוגה". אך פתיחתו של אולם תצוגה סמוך לרחוב המסגר, בו מתרכזים יבואני רכב רבים, הופך את אלבר למתחרה ביבואנים. המכוניות שנמכרות באולמות התצוגה של היבואנים, גם בתוכניות מימון, נמכרות גם באולם התצוגה של אלבר, כאשר ההנחה לה זוכה חברת הליסינג מאפשרת לה לשווק את המכוניות ללא ריבית - כביכול.



עמית אומר כי "אנחנו לא מתכוונים להתחרות ישירות ביבואנים. לא יימכרו כאן מכוניות במזומן ולא בהלוואות בנקאיות, רק בליסינג תפעולי. היבואנים הם שותפים שלנו, ובשונה מחברות ליסינג אחרות שמיבאות מכוניות או מתכוונות ליבא, לא נתחרה בהם".



לדבריו, האולם יציע את מגוון דגמים מכל היצרנים והלקוחות יוכלו לקבל את המכוניות גם לכמה ימי ניסיון. האולם "חוסך את ההשוואה בין מכוניות בעשרות אולמות תצוגה". עמית הוסיף כי "החברה הציבה לעצמה יעד - להוביל את שוק הליסינג הפרטי בישראל. שוק זה יכול להקיף בין 8% ל-18% מכלל מכירות הרכב בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully