וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון בז"ן מאמץ תוכנית תגמול חדשה: מענק עידוד עד 7.4 מיליון שקל ליו"ר

ואדים סבידרסקי

1.3.2011 / 18:20

ערכה המירבי של תוכנית תגמול הביצועים ועמידה ביעדים - 108 מיליון שקל; מתוכם 10 מיליון למנכ"ל



דירקטוריון וועדת הביקורת של בתי זיקוק לישראל, , הנשלטת על ידי של משפחת עופר (37%) ופטרוכימיים (30.7%), מאמץ תוכנית תגמול חדשה לנושאי משרה, ביניהם יו"ר הדירקטוריון יוסי רוזן, סגן יו"ר הדירקטוריון דיוויד פדרמן הנמנה על בעלי השליטה, המנכ"ל ישר בן מרדכי ומנהלים הכפופים למנכ"ל ונושאי משרה בחברות הבנות של בז"ן. תוכנית התגמול כוללת מענקים כספיים בלבד ללא מרכיב הוני כגון הענקת אופציות או מניות בגין כל שנה החל מ-2011.



סל כל המענקים השנתיים לנושאי המשרה על פי התוכנית החדשה, לא יעלו על 5% מה-ebitda (רווח תפעולי לפני פחת, מס והפחתות) בפועל של החברה באותה שנה. בנוסף, התוכנית כוללת מענקים חד פעמיים עתידיים הצפויים בגין הקמת מתקן ייצור דלקים נקיים, פרויקט לניצול גזי ccr ושדרוג מתקן ה-fcc הנמצאים בביצוע במהלך שנים 2012-2010, לכלל עובדי החברה ולנושאי משרה בפרט.



סכום המענק השוטף השנתי החדש לבעלי משרה, בגין ביצועי החברה, יוגבל ל-2 מיליון שקל ליו"ר, 1.5 מיליון שקל לסגן היו"ר, 3 מיליון שקל למנכ"ל ו-15 מיליון שקל למנהלים ובכפוף לעמידה בתנאי סף: ebitda שנתי יעלה ביותר מ-70% מהיעד שנקבע מראש לאותה שנה. סך כל התגמול השנתי המירבי בגין ביצועי החברה מסתכם בכ-21.7 מיליון שקל. גמול רב שנתי בגין עמידה בלוחות הזמנים ובתקציב הפרויקטים יסתכם בכ-5.4 מיליון שקל ליו"ר, 3.6 מיליון שקל לסגן יו"ר, 7.2 מיליון שקל למנכ"ל, 33.8 מיליון שקל למנהלים ו-36 מיליון שקל לעובדים. סך גובה המענק המקסימלי בגין הקמת פרויקטים מלאה ומיטבית מסתכם בכ-86 מיליון שקל.



אישור תוכנית התגמול החדשה כפוף לאישור אסיפת בעלי מניות הכללית של החברה אשר תזומן בקרוב. בדירקטוריון בז"ן מציינים כי הם "רואים בעובדי החברה שותפים בביצועיה והצלחותיה וכי בכל מקרה בו יוענקו מענקים למנהלים, תעניק החברה מענקים שנתיים גם לעובדים שלא נכללו בתוכנית החדשה". על פי כתב ההחלטה, מטרת התוכנית הינה לקדם את יעדי החברה ולעודד התחשבות בסיכונים הנלווים לפעילותה של החברה ולהגביר את הזדהותם עם החברה באמצעות תגמול הנגזר מתוצאות הפעילות ועמידה ביעדים אישיים ושל החברה כולה. עוד מציינים כי המענק אינו מהווה תשלום שכר או שווה שכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully