וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשקיעים בקומברס מברכים על עזיבתו של המנכ"ל: המניה עולה ב-1.4% בנאסד"ק

ואדים סבידרסקי

1.3.2011 / 19:45

באופנהיימר מעלים יעד למניה ל-10 דולר; ברקליס: "השינויים בצמרת קומברס יהפכו את החברה לגמישה יותר"



המשקיעים מברכים את עזיבתו של אנדרה דהן, מנכ"ל , כך עולה מהתנהגות מניית החברה הנסחרת בוול סטריט ומהמלצות מספר אנליסטים מקומיים וזרים. אמש, הודיע דהן באופן מפתיע על התפטרותו ומסירת המושכות ליו"ר דירקטוריון לא פעיל, צ'ארלס בורדיק. בדרך כלל, זעזועים בסגל הניהולי ובמיוחד בדרגים הבכירים ביותר, יוצרים תגובה שלילית במסחר במניה, מה שלא קרה במקרה של קומברס. מניית החברה לא רשמה שינוי מערכה שנרשם בסגירת המסחר ביום שישי טרם הודעת ההתפטרות ואפילו מציגה עלייה של 1.4% היום בניגוד למגמה השלילית בוול סטריט.



האנליסטים ממחלקת המחקר של בית השקעות אופנהיימר ישראל עדכנו היום את מחיר היעד למניית חברת הבילינג הישראלית כלפי מעלה לרמה של 10 דולר - גבוה בכ-35% ממחירה כיום. זאת בעקבות עזיבתו של דהן. באופנהיימר רואים בשינוי מנהיגות על רקע התקרבות החברה להשלמת הגשת דו"חותיה הכספיים, כסיום לפרשת בקדייטינג שבעקבותיה נסחרת המניה ברשימת השימור של נאסד"ק, ומצפים לצעדים אגרסיביים יותר של הנהלה החדשה על מנת לקדם את החברה.



גם במחלקת המחקר של בנק השקעות בריטי, ברקליס קפיטל, סבורים כי השינויים בצמרת קומברס יהפכו את החברה לגמישה יותר ולא ירתיעו מאמצי איתור הזדמנויות עסקיות חדשות. כמו כן, מציינים בבנק כי הודעת ההנהלה החדשה בעניין מועד השלמת הגשת הדיווח מיישרת קו עם ציפיות האופטימיות יותר בשוק. יחד עם זאת, מותרים בבנק המלצותיהם ומחיר היעד ללא שינוי ב"תשואת יתר" ו-8 דולר ליחידה, כ-9% מעל למחירה כיום.



דהן מסר אתמול בהודעת התפטרותו כי "עם השלמת הגשת הדו"חות הכספיים של החברה לשנת 2009, החיונית לצורכי הנזילות של החברה לטווח הקרוב, הגיע העיתוי הנכון לזוז הצידה ולאפשר להנהגה חדשה לקחת את המושכות ולהוביל את החברה לשלב הבא. לאחרונה, נקטנו בצעדים רבים על מנת לצמצם את בסיס העלויות של החברה ואני משוכנע כי לרשותה עומד צוות מתאים להובלת השוק על מנת להבטיח את הצלחת החברה גם בעתיד".



המנכ"ל הנכנס הוסיף כי חש בחשיבות שינוי ההנהגה לעמידה באתגרים חדשים וניצול ההזדמנויות הצפויות וכי החברה התחילה את שנת 2011 תוך שיפור ניכר בעסקיה ומתקרבת לסיום השלמות חובות הדיווח, וכי היא צפויה לחזור להיסחר ברשימה הרגילה בנסדא"ק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully