וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת הכספים מתרוקנת מהח"כים הוותיקים

צבי זרחיה

2.3.2011 / 7:08

מי יצטרפו לוועדה?



בלעדי ועדת הכספים של הכנסת משנה את פניה: לאחר הודעת הפרישה מהוועדה של הח"כים הוותיקים חיים אורון (מרצ) ושלי יחימוביץ' (עבודה), עשוי גם הח"כ הוותיק אמנון כהן (ש"ס) לעזוב בקרוב את הוועדה. לפי הסכם שהושג בסיעת ש"ס בתחילת הקדנציה, אמור כהן לעזוב את ועדת הכספים ולהתמנות בקרוב ליו"ר ועדת הפנים - במקום ח"כ דוד אזולאי (ש"ס), שאמור להתמנות לחבר בוועדת הכספים. כהן אמר אתמול כי יקבל החלטה סופית בעניין בקרוב. לדבריו, מצד אחד הוא בקיא בעבודת הוועדה ואוהב להשתתף בדיוניה, אך מצד שני משרת יו"ר ועדת הפנים קורצת לו.

בוועדת הכספים הובע צער על פרישתם הצפויה של השלושה, מאחר שהם נחשבו לח"כים חרוצים ובולטים בוועדה. בינתיים עדיין לא ברור מי יחליף בוועדה את אורון הפורש מהכנסת. במרצ טרם הוחלט אם יהיה זה ח"כ אילן גילאון, הנחשב לח"כ חברתי, או זהבה גלאון, שתחזור לכנסת במקום אורון.



המקום שתפנה יחימוביץ' יועבר לח"כ עינת וילף (עצמאות). ואולם, מאחר שווילף היא הח"כית היחידה בסיעתה והיא כבר צורפה לשבע ועדות, מסתמנת אפשרות שימונה לה ממלא מקום מהליכוד. במפלגה הועלתה הצעה למנות כממלא מקום את יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ כרמל שאמה הכהן (ליכוד), כדי שיוכל להשתתף בדיוניה של הוועדה בהמלצות ועדת ששינסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully