וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענני תקשורת תפיק לאל על סרטונים על יעדי הטיסה

אופיר בר-זהר וזוהר בלומנקרנץ

2.3.2011 / 7:08



בלעדי חברת התוכן ענני תקשורת, המפעילה את ערוצי החיים הטובים, חתמה על הסכם עם חברת התעופה אל על בשווי מוערך של מיליון שקל, שבמסגרתו תפיק 1,209 סרטונים, שיספקו לנוסעים מידע באשר ליעדי הטיסה.

ענני תקשורת תפיק לכל אחד מקווי הטיסה של אל על שלושה סרטונים בני חמש דקות. הסרטונים יעסקו בחיי הלילה, בקניות, בקולינריה מקומית ובאתרי תיירות בערים שבהן נוחתות הטיסות.



מנכ"ל ערוצי הלייף סטייל, שרון למברגר, אמר: "התמחותה של ענני תקשורת בתחום הלייף סטייל נותנת את המענה לפרויקט, ואנו שמחים על שיתוף הפעולה, שמטרתו הוא ערך מוסף לטובת הנוסע".



מאל על נמסר: "הקרנת מדריכי יעד בטיסות ומתן טיפים רלוונטיים לנוסעים הם שירות חשוב לנוסע. אנו רואים בענני תקשורת, מפעילת ערוץ הטיולים וערוצי לייף סטייל נוספים, שותף טבעי לפרויקט".



במקביל הכריזה חברת התעופה על מיזם שיווק בשיתוף עם סטימצקי בשם "הסיפור שלנו", בהשקעה של כחצי מיליון שקל. מדובר בתחרות סיפורים קצרים, שבמסגרתה יוזמנו נוסעי חברת התעופה לכתוב סיפור קצר בנושא "בית" במהלך הטיסה. ארבעה סופרים ישראלים - מיכל שלו, רם אורן, אופיר טושה גפלה ואשר קרביץ, חיברו ארבעה פתיחים בנושא. כל נוסע שיהיה מעוניין להשתתף במיזם יקבל חוברת ובה ארבעת הפתיחים. הוא יוזמן להמשיך את אחד מהם לסיפור שלו, או לכתוב סיפור עצמאי לחלוטין. כל הסיפורים ייאספו ויימסרו לסטימצקי, שתמנה לקטורים מהחנויות לקריאתם ולסינונם.



לאחר מכן ייבחרו 30 סיפורים שיעלו לשלב הגמר של התחרות, מהם ייבחרו 20 סיפורים שייראו אור באסופת סיפורים. הנוסע-סופר הנבחר יזכה להוציא לאור ספר ביכורים, וכן יזכה בכרטיס טיסה זוגי לכל יעד שייבחר באירופה למשך שנה. בנוסף, כל נוסע שישתתף במיזם, יקבל במהלך הטיסה גלויה שעמה יוכל לגשת לכל אחת מחנויות הרשת, ולקבל חברות במועדון "הסיפור שלי" במתנה לשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully