וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנק כבר לא ידיד

ואדים סבידרסקי

2.3.2011 / 13:29

בנק הפועלים דורש פירעון חוב של כ-106 מיליון שקל ממעריב תוך שבוע. מעריב מתכוון לנהל משא ומתן עם הבנק בעניין הלוואה של חברה בת שלא הוחזרה

בנק הפועלים, הבנק המממן העיקרי של מעריב הוצאת מודיעין, דורש מהחברה האם, מעריב החזקות שבשליטת הכשרת הישוב של משפחת נמרוד וזקי אנטרפרייס של זקי רכיב, להחזיר הלוואה בסך כ-106.4 מיליון שקל תוך שבוע ימים. בבנק טוענים כי מעריב אינה עומדת בהתחייבויותיה כלפיו ולא פרעה את ההלוואה במועד שנקבע ל-26 בינואר האחרון.

בתגובה, מציינים במעריב כי אינם מסכימים עם עמדת הבנק וכי לחברה יש טענות כלפיו. בכוונת החברה לפנות אל הבנק על מנת לנהל עמו משא ומתן בנוגע להדרת החוב.

המכתב שנשלח מהפועלים למעריב בא על רקע הודעת זקי רכיב, מבעלי השליטה, כי החוב של החברה והחברות הבת שלה לבנק הפועלים אינו נכלל בעסקת ההשקעה שלו בחברה. רכיב התחייב לשלם למעריב 12 מיליון שקל ולהעמיד הלוואה לחברה בסך 3 מיליון דולר אותה השלים לאחרונה.

רכיב נכנס למעריב כמשקיע לפני כמה חודשים, כשרכש 44% מהעיתון. לפי הסכם הרכישה עם עופר נמרודי, מונה רכיב ליו"ר הדירקטוריון וניתנה לו זכות למנות או לפטר כל עובד בחברה ובחברות הבנות שלה, לרבות חברים בצוות ההנהלה (למעט דירקטורים), "לפי שיקול דעתו הבלעדי והמוחלט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully