וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלד הבורסאי אוקיאנה יימכר לפארטו וויקטור תשובה ב-4.6 מיליון שקל

ואדים סבידרסקי

2.3.2011 / 12:55

כונסת נכסים של חברה: מכירת השלד תוסיף לקופת הכינוס סכומים בלתי מבוטלים שיחולקו לנושי החברה



השלד הבורסאי יימכר לפארטו מיזוגים ורכישות ועו"ד ויקטור תשובה בתמורה ל-4.6 מיליון שקל כאשר הוא נקי מנכסים והתחייבויות. הכסף יוזרם לקופת הכינוס של החברה לאחר שביולי 2010 נמכרו הנכסים ופעילותה של אוקיאנה טכנולוגיות, חברה פרטית בבעלות אוקיאנה תעשיות (100%), הנמצאת בכינוס נכסים, לחברה הציבורית אס.די.אס (סטאר מערכות ביטחוניות). ההסכם ייכנס לתוקפו רק לאחר אישור אסיפת נושי החברה.



לדברי עו"ד לוי טילר, כונסת הנכסים של החברה הבורסאית אוקיאנה, מכירת השלד הבורסאי והסדר הנושים יוסיפו לקופת הכינוס סכומים בלתי מבוטלים ובכך יגדילו את שיעור הדיבידנד שיחולק לנושי החברה בצורה משמעותית.



החברה הינה חברה ציבורית ומניותיה רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. עם זאת, החל ביולי 2010, הושעה המסחר במניות החברה על רקע מתן צו לפירוק החברה וכי סך חובותיה של החברה עולה על מצבת נכסיה והינה חדלת כושר פירעון.



בעבר, עסקה החברה בתחום עבודות הנדסה ימית ובתוך כך בכרייה וחפירה ימית, בניית נמלים, הנחת צנרת ימית בתחומי האנרגיה והתעשיות וביצוע מחקרים ימיים. החברה נכנסה לתהליך כינוס נכסים לאחר שביולי 2010 הגישו בנקים הפועלים ולאומי בקשה בכתב לאכיפת שעבודים שוטפים וקבועים בגין חובות של החברות לבנקים בסך כ-22.6 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully