וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוק ששינסקי יידון בוועדת הכספים ולא בכלכלה

צבי זרחיה

2.3.2011 / 16:16

יו"ר הכנסת סיכם עם ראש הממשלה כי חוק ששינסקי יידון בועדת הכספים. זאת בעקבות חילוקי הדעות בין ראשי ועדות הכספים והכלכלה, כאשר כל ועדה דרשה שהדיונים יתקיימו אצלה

יו"ר הכנסת ח"כ ראובן ריבלין (ליכוד) סיכם עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי חוק ששינסקי יידון בוועדת הכספים וכי זו תהיה גם עמדת הקואליציה לכשיועלה הנושא להצבעה בוועדת הכנסת. ריבלין מתנגד לפיצול הדיון במסקנות ששינסקי בין שתי ועדות בכנסת והודיע כי הנושא חייב להיות נדון בוועדה אחת תוך מתן עדיפות לוועדת הכספים.

לדברי ריבלין, "אין הדבר ראוי כי שתי ועדות בכנסת יקיימו דיונים בסוגייה זהה תוך הטרחתם של כל הגורמים הרלבנטיים לדיון באותם עניינים ממש".

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ כרמל שאמה הכהן (ליכוד), תובע שהצעת החוק תידון בוועדה שבראשותו. בליכוד מציעים למנות את שאמה הכהן כחבר ממלא מקום בוועדת הכספים, כך שיוכל להשתתף בדיון בעניין.

שאמה תקף את ריבלין ואמר כי "ריבלין שגרם לתסבוכת בשל שינוי עמדות בלתי מוסבר אינו יודע מה הוא שח מאחר שטרם הוכרע דבר ובכל מקרה הוא מחוץ למעגל קבלת ההחלטות בעניין. אני מציע ליו"ר הכנסת שיתרכז יותר בנוסח הפתקים שהוא כותב לחברי האופוזיציה בגנות ראש הממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully