וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיינם של האחים עופר זוכה היום מהתחמקות מתשלום מס

שני מזרחי

2.3.2011 / 16:42

שריה עופר, אחיינם של האחים עופר, זוכה מעבירות של זיוף שוברי בלו בהיקף של 13 מיליון שקל



שופט בית משפט שלום בתל אביב, חנן אפרתי, זיכה היום (ד') את שריה עופר ואת איילה ארבילי מעבירות של זיוף שוברי בלו והתחמקות מתשלום מס על הבלו. כתב האישום שהוגש נגד השניים ונגד תחנות הדלק שבניהולם בשנת 2003, ייחס להם עבירות של זיוף שוברי הבלו והתחמקות מתשלום מס בהיקף של 13 מיליון שקל בגין הבלו (מכס על דלק).



על פי כתב האישום חברת ד.ג.ש וחברת ר.ע.ש הגישו ביחד לאגף המכס טופסי דואר מזויפים במטרה להציג מצג שווא לפיו, שילמו את תשלומי הבלו באופן תדיר ורגיל בהתאם להסדר פריסת תשלומים שנכרת בין החברות ובין המכס בגין כיסוי חובות עבר.



ע -פי האישום, עופר ונאשם נוסף, שמשון נעמט (שדיונו הופרד), קשרו קשר להונות את המכס בכך שנעמט סיפק לעופר שוברי דואר מזויפים. יחד עם זאת, השופט אפרתי הרשיע את עופר בסעיף של אי הגשת דו"חות במועד וקבע כי ישמע את הטיעונים לעונש בשבוע הבא.



הכרעת הדין נמסרה ללא נימוקים בשל תקנה טכנית של המערכת. בהכרעת הדין כתב השופט כי הנימוקים יישלחו בשבוע הבא. "טיעונים לעונש לסעיף ההרשעה נדחים לאחר קבלת הכרעת הדין המורחבת, שלצערי, בגין כשל טכני מערכתי בלבד, השתהתה ולא הצלחתי למצוא לה פתרון עד לרגע הקראת שורות אלה".



מסנגוריו: של עופר וארבילי, עוה"ד נתי שמחוני ויפעת מנור-נהרי נמסר בתגובה: "בית המשפט ראוי לכל שבח על הכרעת דין צודקת ונכונה. אנו סמוכים ובטוחים כי בית המשפט בחן היטב את הראיות שנפרשו בפניו והשכיל להגיע לתוצאה הראויה. אנו תקווה כי המדינה תכבד החלטה זו ובכך בחלוף עשור, יבוא לקיצם יסוריהם של עופר וארבילי שזכו היום לאמונו של בית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully