וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל תחשוף היום את האייפד החדש - עם או בלעדי סטיב ג'ובס

סוכנויות הידיעות

2.3.2011 / 17:53

במקרה שג'ובס יגיע - הוא ייבחן מכף רגל ועד ראש על ידי היושבים בקהל



למעלה משנה לאחר שהציתה את שיגעון הטאבלטים ברחבי העולם, אפל תחשוף היום את הגרסה השנייה של מכשיר הטאבלט רב המכר של החברה - וייתכן שהפעם היא תיאלץ לעשות זאת בלי סטיב ג'ובס.



רבות השתנה במהלך השנה האחרונה. האייפד הפך ללהיט עולמי והוביל לגל של "גם אני רוצה" בקרב חברות מתחרות, שמבקשות לקחת נתח מהשוק שרק מתחיל לכבוש את לבבות הצרכנים. כעת, כאשר מתחרותיה של אפל, מוטורולה וריסרץ' אין מושן, מנסות להדביק את הפערים - אפל עוברת שינויים.



ישנן השערות רבות בנוגע לשאלה האם המנכ"ל האגדי של החברה, סטיב ג'ובס, יעלה על הבמה הערב כדי להציג את המוצר החדש. באופן מסורתי ג'ובס השיק את המוצרים העיקריים שאמורים היו ליצור באז וענין רב. אבל ג'ובס יצא בחודש שעבר לחופשת מחלה לפרק זמן לא ידוע ואפל עדיין לא פירסמה פרטים בנוגע למצבו הבריאותי.



■ איך סטיב ג’ובס גורם לכם לקנות מוצרים של אפל? צפו בסרטון



במקרה שג'ובס ייעדר, יצור המצב קרקע חדשה להשערות והערכות. במקרה שיחליט להגיע - הוא ייבחן מכף רגל ועד ראש על ידי היושבים בקהל, אשר צפוי לחפש רמז כלשהוא בנוגע למצבו הבריאותי.



רבים בעמק הסיליקון ובוול סטריט הטילו ספק אם ג'ובס ישוב לחברה אותה ייסד בשנת 1976. בהיעדרו, טים קוק - סמנכ"ל התפעול של החברה - צפוי להוביל את הכנס של אפל היום. מועמד נוסף להוביל את הכנס הוא פיל שילר, העומד בראש חטיבת השיווק של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully