וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחים על האייפד 2: מופתעים מהשיפורים; ההשקה בישראל - באפריל

מתן מיטלמן

2.3.2011 / 22:20

האתרים הטכנולוגיים: המכשיר שהוצג היום מצדיק בהחלט שנתייחס אליו כאל דור שני ולא סתם עדכון



לאחר אינספור השערות ודיווחים מבוססים יותר ופחות, חשפה הערב אפל את הדור השני לטאבלט המצליח - האייפד 2. את האירוע הנחה סטיב ג'ובס, מנכ"ל החברה, שיצא לחופשת מחלה בחודש שעבר ושהשמועות תיארו את מצבו כחמור במיוחד.



האייפד 2, שיושק בארה"ב ב-11 למארס, יהיה מהיר, רזה וקל יותר מקודמו. המעבד החדש של המכשיר, ה-a5, צפוי להיות מהיר פי 2 מזה של האייפד הראשון, כאשר בתחום העיבוד הגרפי תוכפל המהירות פי 9. עוביו של המכשיר הצטמצם בשליש בהשוואה לקודמו, דבר שיהפוך אותו לדק יותר אפילו מהאייפון 4, כמו כן משקלו קטן במעט. כצפוי, אפל שיבצה בטאבלט החדש מצלמה קדמית, שתאפשר שיחות וידיאו ומצלמה אחורית לצילום תמונות סטילס. החברה אף הוסיפה למכשיר את החיישן הג'ירוסוקופי שיוכל לזהות את תנועת המכשיר, בדומה לזה הקיים באייפון.







באתרים הטכנולוגיים, דוגמת techcrunch ו-thenextweb, נרשמה התלהבות לנוכח הדור החדש של הטאבלט. ב-thenextweb אף מציינים כי "השמועות על כך שהגרסה החדשה של האייפד צריכה להקרא 1.5 התבדו. המכשיר שהוצג היום מצדיק בהחלט שנתייחס אליו כאל דור שני למכשיר ולא סתם עדכון". גם ב-engadget, מהבלוגים המובילים בתחום הגאדג'טים הופתעו מכמות השיפורים שערכה אפל במכשיר. עם זאת, האייפד 2 כבר הספיק להגיע לידי engadget והבלוג ציין כי הטאבלט החדש הוא "עוד מאותו דבר".



מחירו של הדגם הבסיסי ביותר, בעל קישוריות wifi בלבד ונפח זכרון של 16gb, יישאר כשל האייפד הראשון ויעמוד על 499 דולר. אך באפל הודיעו כי יציעו גם דגמים בעלי קישוריות לרשתות הסלולר ובעלי נפח זכרון של 32 ו-64 ג'יגה. מחנות idigital נמסר כי האייפד 2 יושק בישראל ב-2 באפריל בכפוף לקבלת האישורים הרגולטוריים.



בהתאם למסורת, אפל לא הסתפקה רק בהצגתו של האייפד 2 והציגה גם את הדור הבא של מערכת ההפעלה שלה. הגרסה החדשה של ה-ios, שמספרה יהיה 4.3, תציג מספר שיפורים בתחום התוכנה הבולטים שבהם: הכללת תוכנת ה-airplay, שתאפשר העברת תכנים מהאייפד לטלוויזיה, itunes home sharing, שתאפשר העברת כל תוכן שמצוי על המחשב האישי למכשירי המובייל של אפל; ודפדפן הסאפרי, שזכה למקצה שיפורים בהרצת javascript. הגרסה החדשה תהיה זמינה גם היא ב-11 למארס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully