וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ההשקעות מיטב משקיע 12 מיליון שקל בהליך מיתוג מחדש

מאת נועם בר וליאור זנו

3.3.2011 / 6:47

בלעדי אחרי שורה של עסקות ומיזוגים, מיטב מציג עצמו לציבור. סמנכ"ל השיווק, רונן גינתון: "שירות הוא הדבר החשוב ביותר היום"



>> בית ההשקעות מיטב, שהחל את דרכו לפני 30 שנה כבוטיק השקעות בבעלות פרטית, עבר בשנתיים האחרונות מסלול צמיחה תלול. כיום ממוקם מיטב בחמישייה הפותחת של שוק ההון הישראלי עם יותר מ-37 מיליארד שקל נכסים מנוהלים והיקף הכנסות רבעוני של 90 מיליון שקל.



אחרי שורה של עסקות מיזוג ורכישה אגרסיביות שבוצעו בתקופה קצרה מאוד - בתוך פחות משנתיים - מרגישים במיטב שהציבור לא הפנים את העובדה שהוא נהפך לבית השקעות מהליגה הראשונה.

עם תקציב של 12 מיליון שקל לפרסום ושיווק ומהלך מיתוג חדש הכולל פרסום בטלוויזיה, סלוגן ולוגו רעננים, שנוצרו לאחר סקרי שוק מעמיקים, מצפים במיטב לעדכן את התודעה של יועצי ההשקעות בבנקים, של סוכני הביטוח ושל הציבור הרחב. במקום הסלוגן הוותיק "מיטב - המצפן של שוק ההון", בחרו במיטב את הסלוגן "משקיעים בדברים החשובים".



במיטב מציינים כי זו הפעם הראשונה זו תקופה ארוכה שמיטב מעלה קמפיין טלוויזיוני. את הקמפיין החדש, שיושק בתחילת השבוע הבא, יוביל הקומיקאי אדיר מילר והוא יגלוש גם לאינטרנט, לעיתונות ולרדיו.



לדברי רונן גינתון, סמנכ"ל השיווק של מיטב, המחקרים שעשה מיטב הראו שהלקוחות הפרטיים "לא מתמצאים במוצרים הפנסיוניים. לחלק מהם המוצרים האלה לא כל כך מובנים והם צריכים שיהיה להם אמון בגוף המשקיע את כספם". בנוסף הוא אומר כי בבדיקה מקיפה של שוק ההון הישראלי, התברר כי מה שהכי חשוב לציבור המשקיעים זה שירות. "שירות הופך היום ליתרון תחרותי. הרי לכל בתי ההשקעות יש את רוב המוצרים וכולם משיגים תשואות".



את המיזוג הראשון עשה מיטב לפני שנתיים כשהתאחד עם גאון שוקי הון ובכך נהפך מחברה 100% פרטית לחברה שחלקה בבעלות חברה ציבורית. המצב הזה התחזק בהמשך במיזוג עם ישיר בית השקעות מקבוצת צור שמיר הציבורית. התוצאה היתה שמיטב חויב לפרסם דו"חות כספיים בסיסיים מדי רבעון וכך לחשוף טפח או שניים על העסקים שלו, שעד לאחרונה לא היו מידע גלוי. בהמשך בלע מיטב גם את ישיר בית השקעות, אפריקה בית השקעות, וייזר ולאחרונה גם את מילניום ואת בית ההשקעות הפונה לקהל הדתי הילת שוהם.



מיטב נמצא בבעלות מייסדיו, צבי סטפק ושלמה סימנובסקי, המחזיקים ב-50.01%, ישיר איי.די.איי מקבוצת צור שמיר מחזיק ב-28.5% וגאון אחזקות מחזיק ב-21.5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully