וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכר הבכירים: לפעמים החגיגה נמשכת

צבי זרחיה

3.3.2011 / 8:28

מתרחקים מוועדת נאמן? הממשלה לא תדון ביום ראשון בהמלצות הצוות להגבלת שכר הבכירים. הערכה במערכת הפוליטית: מופעלים לחצים ע"י אילי הון ולוביסטים לשנות ולרכך את ההמלצות

בתחילת השבוע החלה הממשלה בדיון בהמלצות הוועדה, ואולם, ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע בפתח הישיבה שלא תתקיים הצבעה. נתניהו חשש שלא ימצא רוב בממשלה להמלצות בשל התנגדויות להן שהובעו על ידי שרים מישראל ביתנו, ש"ס, והליכוד.

בלשכת ראש הממשלה הסבירו בתחילת השבוע ש"נתניהו טרם למד את הנושא". בכנסת העריכו שהדיון בממשלה בהמלצות יימשך ביום ראשון הקרוב, אבל הנושא לא שולב בסדר יומה של הממשלה. גורמים בכנסת טענו אתמול כי סדר יומה של הממשלה אינו עמוס ועל כן ניתן היה להמשיך בדיון.

במערכת הפוליטית מעריכים כי מופעלים לחצים על ידי אילי הון ולוביסטים לשנות ולרכך או אף לסרס את המלצות הוועדה. מצד שני, מאחר שנתניהו הטיל אשתקד על נאמן לעמוד בראש ועדת השרים לבחינת הגבלת שכר הבכירים, מעריכים בכנסת שאם נתניהו ירצה לבצע שינויים בהמלצות, הוא יתאם אותם עם נאמן.

בהופיעו אתמול במליאת הכנסת הגן נאמן על המלצות הוועדה לקביעת שכר הבכירים שבראשה עמד. נאמן אמר כי "הוועדה שמעה מומחים רבים והגישה המלצות מאוזנות וראויות. יש לחוקק את המלצות הוועדה בהקדם האפשרי. סוגיית פערי השכר בחברות ציבוריות סבוכה ומורכבת ואין לה פתרון קסם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully