וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטר פלייס חושפת את המחירים בדנמרק: מחיר מכונית 27,500 יורו

דניאל שמיל

3.3.2011 / 17:11

מחירם של חבילות האנרגיה ינוע בין 400-200 יורו



בטר פלייס פתחה היום מרכז מבקרים בדנמרק, בשיתוף רנו, וחשפה את המחירים של חבילות האנרגיה שישווקו למנוייה. מחיר המכונית עצמה, רנו פלאונס ze, יהיה 27,500 יורו, יקר יותר מרנו מגאן הבסיסית עם מנוע בנזין, שעולה 24,100 יורו.



חמש חבילות מנוי יוצעו לנהגים - נהגים הנוסעים 40 אלף ק"מ ומעלה יוכלו לרכוש חבילה במחיר 400 יורו בחודש. נהגים שהנסועה השנתית שלהם פחותה מ-20 אלף ק"מ, יקנו חבילות במחיר 200 עד 250 יורו בחודש. המנוי כולל גם תשלום חד פעמי של 128 יורו על התקנת עמדת טעינה בחניה הביתית. החבילות כוללות גישה לכל עמדות הטעינה של בטר פלייס ושימוש ללא הגבלה בתחנות להחלפת מצברים.



ההשקה מיועדת לרבעון האחרון של 2011, במקביל להשקה גם בישראל. כנראה שהמחירים בדנמרק לא מצביעים על המחירים בישראל, בה שיטת המיסוי שונה וגם שיטת השיווק של הפלואנס - בטר פלייס תשווק גם בישראל את המכוניות. עם זאת, אפשר להניח שמחירי הרכישה של המכונית והאנרגיה לא יהיו נמוכים משמעותית מרכישת רכב עם מנוע בנזין ותדלוקו, ואולי יהיו אף גבוהים יותר.



המכוניות החשמליות שרנו תשווק בדנמרק יהיו מאובזרות ביותר, עם בקרת אקלים, מערכת ניווט, חישוקים קלים ומראות מתקפלות חשמלית. סביר שהמכונית שתימכר בישראל תכלול איבזור דומה. טווח הנסיעה המוצהר הוא 185 ק"מ בין טעינות.



מרכז המבקרים שנפתח בקופנהגן מאפשר להתנסות בנהיגה במכוניות חשמליות, ולהכיר את מערכות הטעינה והחלפת המצברים, בדומה למרכז המבקרים הישראלי, בגלילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully