וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה תרמה את הכסף שקיבלה מקדאפי למען קורבנות רעידת האדמה בהאיטי

סוכנויות הידיעות

3.3.2011 / 17:23

כוכבת הפופ ביונסה נואלס הופיעה לפני כשנה בפני בני משפחתו של שליט לוב, מועמר קדאפי ■ לפי מגזין המוסיקה "רולינג סטון", ביונסה וכוכבים נוספים - כמו מריה קארי ואשר - קיבלו מיליוני דולרים עבור הופעות פרטיות ■ המגזין "US ויקלי": ביונסה תרמה את הכסף



כוכבת הפופ ביונסה נואלס, אשר הופיעה לפני כשנה בפני בני משפחתו של שליט לוב, מועמר קדאפי, התחייבה כי תתרום את הכסף שקיבלה עבור הופעתה לצדקה.



בשבוע שעבר דיווח מגזין המוסיקה "רולינג סטון" כי ביונסה וכוכבים נוספים - ביניהם אשר ומריה קארי - קיבלו מיליוני דולרים מקדאפי ומשפחתו תמורת הופעות פרטיות במסיבת סילבסטר בסנט ברטס, שבין מארגניה היה בנו של קדאפי, מועתצם.



"מדובר באנשים שגנבו מיליונים מבני עמם", אמר האווי קליין, לשעבר מנהל חברת התקליטים reprise וכיום בלוגר ידוע, בראיון ל"רולינג סטון", "לדעת שכוכבי פופ אמריקאים אמידים לקחו חלק בדבר כזה, גורם לי לרצות להקיא".



בעקבות הכתבה ברולינג סטון, המגזין "us ויקלי" דיווח כי ביונסה כבר תרמה את הכסף שקיבלה לצדקה. "כל הכסף ששולם לביונסה עבור הופעתה בסילבטר 2010 נתרם למאמצי הסיוע לקורבנות רעידת האדמה בהאיטי לפני שנה", אמרו יח"צניה של ביונסה ל"us ויקלי". "ברגע שגילינו שאחד ממקדמי המסיבות היה קשור למשפחת קדאפי, החלטנו להקדיש את התשלום למטרה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully