וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 חדרים בנס ציונה ב-988 אלף שקל

שלומית צור

4.3.2011 / 7:03

ניתוח עסקה



העסקה: דירת 3 חדרים ברחוב הטייסים בנס ציונה, בשטח 68 מ"ר, בקומה חמישית, עם מעלית וחניה, נמכרה ב-988 אלף שקל. מדובר בבניין בן שמונה קומות, בשכונת בן צבי במרכז העיר. למרות שהבניין בן 30 שנה, הוא בין הבניינים הבודדים באזור שיש בו מעלית וחניות.

ניתוח עסקה: מיקומו של הבניין מהווה יתרון, שכן הוא נמצא במרחק הליכה ממוסדות חינוך, היכל התרבות, בניין העיריה וקניון קניותר. על כן, האזור נחשב מבוקש על ידי משפחות צעירות, למרות גילם הוותיק של הבניינים.



הדירה משופצת ברמה סבירה ופונה לכיוונים צפון ומערב. את הדירה מכר זוג צעיר עם ילדים, שביקש לעבור לדירה גדולה יותר. הקונה היא אם לשניים, שחיפשה דירה מתאימה באזור זה.



המוכרים ביקשו על הדירה 1.03 מיליון שקל, ובתום משא ומתן נסגרה העסקה ב-988 אלף שקל. המחיר נחשב סביר מאוד, לאור העובדה שדירות 3 חדרים בבניינים ישנים באזור, ללא מעלית וחניה, נמכרות סביב 850 אלף שקל. בבניין המדובר נמכרה לפני חצי שנה דירה דומה בקומה שלישית ב-1.06 מיליון שקל, ולפני חודשיים נמכרה דירת 3.5 חדרים ב-1.19 מיליון שקל. ההשוואה בין עסקות אלה לעסקה הנוכחית מלמדת כי מדובר בעסקה משתלמת.



לדברי רונה פינקלשטיין, מנהלת סניף נייס האוס בנס ציונה באמצעותו בוצעה העסקה, הקונה היתה בשלה לסגור עסקה לאחר שראתה דירות רבות. "הדירה היתה בשיווק שבועיים בלבד, והקונה החליטה לרכוש אותה מיד כשראתה אותה".



שורה תחתונה: עסקה משתלמת לקונה.



-



סייעו בניתוח העסקה: רונה פינקלשטיין מתיווך נייס האוס מקבוצת נוה העיר, אייל אבירז מתיווך ega נדל"ן פנינת הנדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully