וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונים על הפועל

שלומית צור

4.3.2011 / 7:03

בעל הבית



>> יותר ויותר חברות נדל"ן בוחרות להשקיע נתח נכבד מתקציב הפרסום שלהן במתן חסות לקבוצות ספורט. אחת מהן היא חברת בוני התיכון, שימים ספורים לפני "משחק העונה" שנערך ביום ראשון האחרון בין הפועל תל אביב למכבי חיפה, חתמה על הסכם עם קבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב למתן חסות לעונת המשחקים הנוכחית והבאה בשווי 1.4 מיליון שקל. מנכ"ל בוני התיכון, עמי פרץ, מספר על השיקולים מאחורי ההחלטה.

האם פרסום המכוון לאוהדי כדורגל אינו ספציפי מדי?



"כדורגל הוא ספורט לאומי בו צופים כיום כמעט בכל בית. זה ספורט שפונה לקהלי יעד רחבים מאוד ומחבר ביניהם - וזהו בדיוק המקום שבו החברה רוצה להיות. בנוסף, במסגרת מתן החסות לקבוצת הפועל "בוני התיכון" תל אביב, אנו נותנים חסות לקבוצות הילדים והנוער, ולכן מדובר במטרה רחבה יותר".



מהם היתרונות לדעתך של התקשרות החברה עם קבוצת ספורט לעומת פרסום בשלטי חוצות/עיתונים/טלוויזיה?



"אנו פועלים בדרכים שונות ומגוונות למיתוג החברה. אני לא חושב שיש סתירה בין ההיבטים השונים, הואיל ומתן החסות בא לידי ביטוי, בין היתר, גם באמצעי פרסום כמו עיתונים, טלויזיה ושלטי חוצות".



לאחר שידור המשחק, האם קיבלתם פניות הנוגעות לפרויקטים שבוני התיכון משווקת?



"בהתאם לנתוני הצפייה, החשיפה היתה גבוהה ביותר, וכפועל יוצא, נושא החסות נהפך לשיחת היום. אני מאמין שמדובר בחשיפה ארוכת טווח, שמידת התועלת שבה תימדד לא בתגובה למשחק בודד, אלא במידת חשיפת המותג במהלך עונת המשחקים הנוכחית והבאה".



החברה רכשה השנה קרקעות בערים שונות בארץ, האם יש אזור מסוים שאתה רואה בו האזור החם הבא?



"בשנה האחרונה, חברת בוני התיכון רכשה קרקעות לבניית פרויקטים למגורים בנתניה, בהוד השרון בחולון ובפתח תקוה. בסך הכל, החברה מעורבת כיום בייזום והקמה של 1,074 יחידות דיור בבת ים, מודיעין, פתח תקוה, נתניה, הוד השרון, ירושלים וכפר סבא, ובמהלך 2011 נשווק פרויקטים נוספים. אני מאמין כי אזור השרון ימשיך במגמת ההתפתחות שהחלה בשנים האחרונות בכפר סבא, נתניה והוד השרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully