וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביל גייטס: "התרגילים החשבונאיים של השלטון המקומי היו גורמים לבכירי אנרון להסמיק"

סוכנויות הידיעות

4.3.2011 / 22:00

מייסד מיקרוסופט קרא לשקיפות והגינות בתקציבי המדינות בארה"ב; "ערעור מעמדן יפגע בחינוך ילדינו"



מייסד ענקית התוכנה מיקרוסופט, המיליארדר ביל גייטס, יצא היום נגד ההרעה במצב התקציבי של השלטונות המקומיים בארה"ב, ואמר כי הגירעונות בתקציבים נגרמו עקב "תרגילים" חשבונאיים שביצעו השלטונות, ואשר היו גורמים אפילו לבכירי חברת אנרון להסמיק מבושה.



במסגרת נאום בכנס ted השנתי בקליפורניה, קרא גייטס לשלטונות המקומיים לאמץ גישה חשבונאית "ברורה והגונה" בתקציביהם, מכיוון שערעור מצבם הפיננסי עלול לפגוע במערכת החינוך האמריקאית.



גייטס, אשר אמר כי תקציבי המדינות בארה"ב צריכים לאמץ עקרונות חשבונאיים בעלי שקיפות רבה יותר הדומים יותר לאלו הנהוגים במגזר הפרטי, התייחס בנאומו לתרגילים החשבונאים שמבצעות מדינות כדי להסתיר את היקף העלויות האמיתי של תוכניות פנסיה וביטוח בריאות של עובדיהן. "כאשר מסתכלים על מה שהם עושים, אפילו החבר'ה של אנרון לעולם לא היו עושים כאלה דברים. זה כל כך בוטה, כל כך קיצוני", אמר גייטס.



"האם מישהו שם לב לדברים שהאנשים האלה עושים? הם לווים כסף - הם לא אמורים לעשות זאת, אבל מוצאים דרך - הם גורמים לך לשלם יותר כדי לסייע לתזרים המזומנים שלהם, הם מוכרים נכסים, דוחים פירעון חובות, ומבזבזים את ההכנסות ממס על טבק", המשיך גייטס. "עלינו לדאוג למצב תקציבי המדינות מכיוון הם חיוניים לילדינו ולעתיד שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully