וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתון הדיגיטלי "דיילי" של רופרט מרדוק זכה למאות אלפי הורדות מאז השקתו לפני חודש

סוכנויות הידיעות

5.3.2011 / 16:58

מו"ל "דיילי" גרג קליימן סירב למסור את מספר המנויים; "היישום יוצא בעתיד גם לטאבלטים מבוססי אנדרואיד"



העיתון הדיגיטלי "דיילי", שנוצר על ידי ניוז קורפ של רופרט מרדוק במיוחד עבור מכשירי האייפד של אפל, זכה עד כה למאות אלפי הורדות מאז השקתו לפני חודש - כך הודיעה מו"ל העיתון.



"זה הולך נהדר", אמר גרג קליימן בכנס פיידקונטנט 2011 בניו יורק. "איננו חושפים את המספר המדויק, אך מדובר במאות אלפים".







אף כי ה"דיילי" הרחיב את תקופת הניסיון החינמית עד ה-21 במארס, קליימן אמר כי מספר קוראים כבר פתחו את ארנקיהם ושילמו את דמי המנוי בסך 99 סנט לשבוע. קליימן סירב למסור את מספר המנויים עד כה, ורק אמר בהלצה כי "זה יותר מאחד ופחות ממיליארד".



קליימן וניוז קורפ פועלים לפי אותו מודל חלוקת הכנסות המקובל באפל, לפיו אפל מקבלת 30% מדמי המנוי. "אנחנו פועלים לפי אותו מודל כמו כולם", אמר קליימן.



קליימן וניוז קורפ "אינם נעולים" על פלטפורמה בודדת ל"דיילי", שמוצע כרגע לאייפד בלבד, ובסופו של דבר יציעו את היישום גם למכשירי טאבלט של יצרניות אחרות הפועלים על מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל. "אנחנו רוצים להיות איפה שהצרכנים נמצאים", הוא אמר.



אפל היא מובילת שוק הטאבלטים עם מכירות של יותר מ-15 מיליון אייפדים, ציין קליימן, אך הוסיף כי "אנו צופים ששוק הטאבלטים מבוססי אנדרואיד יצמח".



כאשר תיאר את ה"דיילי", שהושק על ידי ניוז קורפ ב-2 בפברואר בניו יורק, אמר קליימן "זה באמת משהו חדש". "זה לא מגזין", הוא אמר. "זה לא עיתון ועם זאת אנחנו מפרסמים חדשות מדי יום. זה לא אתר אינטרנט אבל עם זאת זה פועל דרך האינטרנט. האייפד מאפשר לנו ליצור משהו חדש לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully