וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פורצ'ן": אפל היא החברה המוערכת ביותר בעולם - שנה רביעית ברציפות

סוכנויות הידיעות

5.3.2011 / 18:49

גוגל במקום השני וברקשייר האתאוויי של וורן באפט במקום השלישי ברשימת 50 החברות המוערכות בעולם



המגזין "פורצ'ן" פרסם את רשימת 50 החברות המוערכות ביותר בעולם, כשבראש הרשימה ניצבת שוב ענקית הטכנולוגיה ומוצרי הצריכה אפל, שבשנים האחרונות הובילה את השוק עם מוצרים חדשניים כגון האייפון והאייפד. במקום השני הגיעה גוגל, ובמקום השלישי חברת ההשקעות ברקשייר האתאוויי של וורן באפט. ענקית התוכנה מיקרוסופט, המתקשה להתמודד מול אפל וגוגל, הגיעה למקום ה-9.




זוהי השנה הרביעית ברציפות שבה מובילה אפל את הרשימה. בין הסיבות שהובילו לבחירה, לפי המגזין, הן "קצב השקת המוצרים המסחרר של החברה, המשמשת כדוגמה לחברות טכנולוגיה בעולם כולו".



את המקום השני קטפה גוגל, שדורגה גם במקום הראשון בקטגוריית שירותי האינטרנט והקמעונות, וממשיכה להוביל את תחום החיפוש המקוון. במגזין ציינו לטובה את התפשטות החברה לתחום מערכות ההפעלה הפועלות בקוד פתוח, וציינו כי מדי חודש נמכרים בעולם 10 מיליון מכשירים הפועלים על מערכת ההפעלה של גוגל, אנדרואיד.



אל המקום השלישי הגיעה חברת ברקשייר האתאוויי של וורן באפט, שגם בשנה שעברה זכתה במקום השלישי, בזכות כושר השיפוט של באפט בבחירת מניות ובשל הצלחת החברה בבניית חברת תפעול עצומה. ב-2010, גדל שווי נכסי החברה ב-13%.



החברות נמדדות במספר קטגוריות, ביניהן חדשנות, ניהול משאבי אנוש, שימוש בנכסי החברה, אחריות חברתית, השקעות לטווח ארוך ותחרותיות בעולם.

בין שאר החברות שהגיעו לעשירייה הראשונה: חברת התעופה סאותווסט איירליינס; פרוקטר אנד גמבל; קוקה קולה, אמזון ומקדונלד'ס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully