וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב המהומות במזה"ת: חברות ביטוח מוצפות בפניות מחברות ואנשי עסקים

סוכנויות הידיעות

6.3.2011 / 11:21

הפניות הגיעו מחברות הפועלות במצרים ולוב, אך גם מסעודיה ואיחוד הנסיכויות שבהן לא היו מהומות אלימות



חברות ביטוח בבריטניה מוצפות בימים אלה בבקשות מצד אנשי עסקים, חברות בינלאומיות וסוחרי נפט הנמצאים בצפון אפריקה והמזרח התיכון. הסיבה היא חששות שמא המהומות יתפשטו ברחבי האזור, כך דיווח העיתון הבריטי "אובזרוור".



אנדרו ברוקס, מנכ"ל חברת אסקוט אנדרייטינג השייכת לתאגיד הביטוח לוידס אוף לונדון, אמר ל"אובזרוור" כי החברה קיבלה 40 פניות מהמזרח התיכון באחד הימים בשבוע שעבר. "בהתחלה, אלה היו פניות מאנשים שרצו להגן על נכסים פרטיים כמו יצירות אמנות ונדל"ן במצרים ובבחריין, אך לאחר שהמהומות התפשטו ללוב, ראינו גם חברות נפט וסוחרי נפט שרצו לבטח נכסים".



חברות ביטוח צופות עליה בפרמיות בעקבות המהומות. סטיבן אשוול, ראש חטיבת תגובה גלובלית בחברת היסקוקס, אמר כי לא ראה ביקוש עז כל כך מאז פיגועי הטרור של ה-11 בספטמבר 2001. לדבריו, הלקוחות מחפשים כעת ביטוח רחב יותר שיגן עליהם מפני אפשרות של מהומות פוליטיות, מלחמה או טרור. אחת הבעיות היא שחברות ביטוח משנה, אשר רובן הוציאו פעולות טרור מהפוליסות הסטנדרטיות בעקבות ה-11 בספטמבר 2001, עלולות להגביל את הביטוח ממהומות ושביתות, כדי לצמצם הפסדים.



לונדון היא מרכז חשוב לשוק הביטוח העולמי נגד טרור ואלימות פוליטית. היסקוקס אמרה כי רוב הפניות הגיעו מחברות מקומיות ובינלאומיות הפועלות בבחריין, מצרים ולוב, וגם מסעודיה ואיחוד נסיכויות המפרץ, אשר בהן עדיין לא התרחשו מהומות אלימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully