וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיורא ירון חוזר להשקיע בסטארט-אפים: Qwilt גייסה 9.5 מיליון דולר

גיא גרימלנד

6.3.2011 / 12:20

ירון ויובל שחר השתתפו בגיוס לצד קרנות הון סיכון רדפוינט ואקסל פרטנרס



היזם והמשקיע הסדרתי גיורא ירון, לשעבר יו"ר מרקורי, נחשב לאחד שיש לו עין טובה בכל הנוגע לזיהוי חברות סטארט-אפ מצליחות. ירון ייסד בזמנו את הסטארט אפ פי-קיוב שנמכר לסיסקו תמורת 200 מיליון דולר ואת הסטארט אפ פנטאקום, שנמכר גם הוא לסיסקו תמורת 118 מיליון דולר. הוא משמש כיום גם כיו"ר איתמר מדיקל. בנוסף, הוא היה המשקיע בקומראנט שנמכרה לרד האט בכ-115 מיליון דולר. מצד שני, הוא כמעט ונכשל עם אקסאנט שנכנסה להליך פירוק ולבסוף נמכרה לדל. כיום הוא ממלא תפקיד נוסף של יו"ר ועד המנהל של אוניברסיטת תל אביב.





ההשקעה החדשה של ירון היא בחברת qwilt שהוקמה על ידי דן סחר (לשעבר קרשנדו נטוורקס) ואלון מאור, המשמש גם כמנכ"ל החברה. ירון, שאישר בפני themarker את דבר ההשקעה, הוביל יחד עם יובל שחר סבב השקעה ראשון בהיקף של 9.5 מיליון דולר, לצד קרנות הון סיכון רדפוינט ואקסל פרטנרס.



ההשקעה למעשה בוצעה בסוף השנה שעברה אבל נחשפת רק כעת. לא הרבה ידוע על qwilt. החברה מקמצת בפרטים בנוגע לטכנולוגיה שפיתחה, לפחות לעת עתה. באתר הבית שלה היא כותבת: "אנחנו פותרים את בעיות העתיד בכל הקשור לתחום הווידיאו וממומנים על ידי אקסל ורדפוינט". הערכה בשוק שהחברה עוסקת בפיתוח פתרונות וידיאו מבוססי רשת.



"אם אתה מסתכל על האבולוציה של האינטרנט והטלוויזיה, אתה רואה ששניהם הולכים להתלכד. הרשת במצב שכזה לא תחזיק את תעבורת הווידיאו. qwilt מפתחת מוצרים שיאפשרו לרשתות תקשורת להחזיק את התעבורה של הטלוויזיה והאינטרנט, וגם להרוויח כסף", סיפר גורם המעורה בפרטים. החברה מונה כיום 20 איש ומשרדיה נמצאים בהוד השרון. בעוד כחצי שנה היא צפויה להיחשף. ירון ושחר הם לא רק המשקיעים בחברה אלא נחשבים כמייסדים שותפים לצד סחר ומאור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully