וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת חג'ג' מימשה אופציה לרכישת מגדלי משרדים ברחוב הארבעה בת"א ב-345 מיליון שקל

רז סמולסקי

6.3.2011 / 12:40

על המגרש אפשר לבנות שני מגדלי משרדים בני 32 קומות כל אחד בשטח כולל של 66 אלף מ"ר להשכרה



קבוצת חג'ג' מימשה את האופציה ותרכוש שני מגדלי משרדים ברחוב הארבעה בתל אביב תמורת 345 מיליון שקל. הקבוצה הצליחה לארגן קבוצת רכישה שתרכוש את המגדל הדרומי במלואו ואת המגדל השני תרכוש באמצעות החברה הציבורית שלהם, .



קבוצת חג'ג' שבשליטת האחים יצחק ועידו חג'ג' מימשה את האוצפיה לרכוש מגרש בשטח 6 דונם ברחוב הארבעה בתל אביב מחברת גינדי החזקות, שזכתה בו במכרז של מינהל מקרקעי ישראל ביוני 2009 תמורת 170 מיליון שקל (כולל הוצאות פיתוח).



על המגרש אפשר לבנות שני מגדלי משרדים בני 32 קומות כל אחד כולל קומת קרקע מסחרית ובשטח כולל של 66 אלף מ"ר להשכרה. מגדל אחד התכוונו האחים למכור במסגרת קבוצת רכישה ואת המגדל הצפוני מכרו לקרן הנדל"ן ריט 1. אלא שבמהלך המשא ומתן בינהם פרשה ריט 1 מהעסקה בגלל חוסר הסכמה על תנאיה. כך למשל, ביקשה הקרן כי חברי הקבוצה יתחייבו להשתמש במשרדים לשימושם העצמי ולא ישכירו או ימכרו אותם בשוק החופשי כדי לא ליצור תחרות מול השיווק של הקרן.



חג'ג' המשיכה בעסקה: את המגדל הדרומי שיווקה לקבוצת רכישה במחיר בממוצע של כ-12 אלף שקל למ"ר, ואת המגדל שהיה אמור להיות בבעלות ריט 1 היא רכשה באמצעות החברה הציבורית חג'ג' נדל"ן וכעת היא משווקת את שטחיו תמורת מחירים דומים לאלו בקבוצת הרכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully