וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבר של אלי אלעזרא רכשה קרקע סמוך לסניף איקאה בראשל"צ ב-26 מיליון שקל

ערן אזרן

6.3.2011 / 13:36

החברה החכירה מגרש נוסף מידי עיריית ראשל"ץ ועל שניהם היא מתעתדת לבנות את בניין מטה החברה



חברת הליסינג אלבר מקבוצת אלעזרא של אלי אלעזרא, רכשה באמצעות החברה הבת, אלבר שירותי מימונית, מגרש בשטח של 12 דונם בראשל"ץ מידי חברת ר. כרמן יזום והשקעות. תמורת המגרש שילמה החברה 26 מיליון שקל. בנוסף החכירה אלבר מגרש שני בגודל של כ-20 דונם מידי עיריית ראשון לציון, הנמצא בסמוך למגרש הראשון.



החברה מתכננת לבנות על שני המגרשים, הנמצאים בסמוך למתחם איקאה, מטה הנהלה בשטח 32 דונם בהשקעה של מיליוני שקלים. משרדי ההנהלה ממוקמים כעת בבני ברק, והמעבר למתחם החדש, שמהלך תכנונו כבר החל, צפוי להתבצע בשנת 2012.

באלבר מציינים כי נבחנו חלופות רבות בערים שונות, ולבסוף הוחלט לבחור בראשל"ץ בשל מיקומה הגיאוגראפי העדיף על פני ערים אחרות. "המיקום על צומת הכבישים המרכזיים ומגמה שמוביל ראש העירייה, דב צור, במטרה להביא מותגים ועסקים גדולים לעיר, היו נדבך חשוב בהחלטה למקם את מרכז הפעילות שלנו, המעסיק מאות עובדים, בעיר ראשל"צ", אמר אלעזרא עם פרסום העסקה.



חברת אלבר מקבוצת אלעזרא עוסקת בהשכרת רכב (ליסינג) ומחזיקה נכון לסוף ספטמבר צי רכב של 27,335 מכוניות. בינואר השלימה החברה גיוס איגרות חוב בהיקף של 200 מיליון שקל. נתח השוק של החברה עומד על 14%. הכנסות חברת אלבר עלו ברבעון השלישי של 2010 ב-24% ל-384 מיליון שקל. בשורה התחתונה, נותר הרווח הנקי של החברה ללא שינוי ביחס לרבעון המקביל והסתכם ב-9 מיליון שקל.



קבוצת אלעזרא עצמה פועלת בשלושה תחומים עיקריים: הביטוח, באמצעות , הרכב באמצעות חברת הליסינג אלבר, ובתחום הנדל"ן באמצעות אפרידר. בשנות המשבר נקלעה החברה לקשיים, והמפקח על הביטוח דאז, ידין ענתבי, דרש מאלעזרא למכור את תיק ביטוח החיים של הכשרה ביטוח על רקע הקשיים בפירעון האג"ח של החברה האם. מאז החברה הצליחה להתאושש, והחברה סיימה את רבעוני 2010 ברווח. בשבוע שעבר הודיעה הקבוצה כי בכוונתה למחוק את הכשרה ביטוח מהמסחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully