וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכרז היח"צ של החינוכית: שכר הזוכה - עד 25 אלף שקל בחודש

אופיר בר-זהר

7.3.2011 / 6:49



בלעדי הטלוויזיה החינוכית צפויה לפרסם במהלך השנה מכרז חדש לשירותי יח"צ, שהמשרד הזוכה בו יקבל תשלום של עד 25 אלף שקל בחודש ויכלול ריטיינר (תשלום חודשי קבוע). ההתקשרות תהיה לשנה עם אופציה להארכה לשלוש שנים.

ל-themarker נודע כי החינוכית קיבלה באחרונה את אישורו של משרד האוצר לשנות את תנאי התשלום למשרד הפרסום שיעניק לה שירותי יח"צ - כך שיכללו ריטיינר. זאת, לאחר שמכרז הקודם שפירסמה, באפריל 2010, קבע כי התשלום ייעשה לפי שעות. למכרז ניגשו כמה משרדים הנחשבים קטנים, שנפסלו כולם מאחר שלדעת החינוכית לא עמדו בפרמטר שבחן איכות. כיום שוכרת הרשות את שירותי משרד יחסי הציבור unik של נסים דואק, שתקופת ההתקשרות עמו הוארכה עקב חוסר ההצלחה של המכרז הקודם.



במסמך ששלח משרד האוצר לחינוכית, שאישר את תנאי התשלום החדשים, נכתב כי יועץ התקשורת הנבחר של החינוכית יעסוק בין היתר בהרחבת החשיפה של הצופים לתוכניות החינוכית, במיצוב התחנה בקרב מקבלי ההחלטות ובהעמקת הקשר בין החינוכית למערכת החינוך. כמו כן צוין במכתב כי "בענף שבו עוסקת החינוכית מהווה הקשר עם אמצעי התקשורת וביצוע יחסי ציבור גורם מרכזי בהצלחת פעילותה".



לפי גורמים בשוק, התשלום המוצע במכרז הוא סכום נאה למדי בעבור טיפול בתקציב החינוכית. עם זאת, ייתכן כי המכרז יכלול דרישות שונות כמו נוכחות של נציג המשרד במשרדי החינוכית במשך יום או יומיים בשבוע, מה שישית על משרד היח"צ הוצאות נוספות.



מהחינוכית נמסר: "הנושא יובא לדיון בוועדת המכרזים של הטלוויזיה החינוכית, שתקבע את המועד לפרסום מכרז היח"צ החדש. ההתקשרות עם unik הוארכה עד תחילת ההתקשרות עם המשרד הזוכה במכרז החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully