וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק ניתקה את טל ברמן ואביעד קיסוס

איילה צורף

7.3.2011 / 6:49



>> שדרני הרדיו טל ברמן ואביעד קיסוס נתקלו במה שברמן מכנה "התנהלות שרירותית מקוממת" של פייסבוק לפני כמה חודשים. השניים משדרים תוכנית בוקר בתחנת הרדיו 99fm ובמקביל לעליית תוכניתם בתחנה, פתחו לה דף פעילות בפייסבוק. יום אחד, כשהדף מנה כ-13 אלף איש, הוא ננעל בפניהם.

"הדף אמנם נשאר באוויר, אבל לא יכולנו להפעיל אותו. יכולנו רק לצפות במה שיש בו אבל לא יכולנו להכניס בו תכנים או להגיב לגולשים", מספר ברמן. "שלחנו מיילים עם פניות ארוכות ומנומקות לכתובת המייל שמופיעה בפייסבוק, ועד היום לא קיבלנו תשובה כלשהי לשאלה מה עשינו שגרם לחברה לנעול לנו את העמוד. קראנו את התקנון של פייסבוק מההתחלה ועד הסוף, וגם שם לא מצאנו את התשובה. בלית ברירה מחקנו את העמוד ופתחנו עמוד חדש מאפס", מספר ברמן.



כיום מונה העמוד החדש של התוכנית כ-15 אלף אוהדים. "השרירותיות שבה מישהו בפייסבוק החליט לחסום בפנינו את העמוד היא מקוממת. וגם העובדה שלא היתה לנו כתובת לדבר איתה, לנסות להבין מה היה לא תקין בהתנהלות שלנו".



מצד שני מבקש ברמן להדגיש שיש גם יתרונות בעובדה שהחברות הרב-לאומיות מפעילות יד קשה מול אנשי השיווק או אנשי התוכן בכל העולם, שמבקשים לעשות שימוש בפלטפורמה שלהן: "אם אני מוריד אפליקציה בחנות של אפל, אני יודע שזאת אפליקציה נקייה מווירוסים, שהיא לא זבל ושהיא עברה בחינה מדוקדקת של אנשי אפל", הוא אומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully