וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא-רון מבקש ארכה להגשת תגובתו בעניין נייר המכתבים

נורית רוט

7.3.2011 / 6:49



>> עו"ד יורי גיא-רון, ראש לשכת עורכי הדין, מבקש ארכה של כשבועיים מוועדת האתיקה של מחוז תל אביב בלשכה, לצורך מתן תגובה בסוגיית נייר המכתבים של המשרד שהוא עומד בראשו.

במכתב ששלח גיא-רון בשבוע שעבר לראש הוועדה, עו"ד אפרים נווה, הוא כותב כי "לאור העובדה שמדובר בנושא בעל השלכות רחבות", ולאור חוות דעת של ועדת האתיקה הארצית ושל ועדת האתיקה המחוזית שניתנו לאחרונה, נדרש לו פרק זמן נוסף כדי לגבש את תשובתו.



לגופו של עניין טוען גיא-רון, באמצעות עו"ד רון דרור ממשרד אדם, משרדו של גיא-רון, כי "כל המופיעים על נייר המכתבים של משרדנו מקיימים שיתוף פעולה מקצועי כנדרש על פי כללי לשכת עורכי הדין ובהתאם לחוות דעת ועדת האתיקה הארצית, שאנו גם מסתמכים עליה ככל הנדרש ועמדתה מחייבת את ועדות האתיקה המחוזיות".



גיא-רון טוען כי בניגוד לעמדת ועדת האתיקה המחוזית לפיה הפנייה אליו בנוגע לשינוי נייר המכתבים מבטאת עמדה עקבית של הוועדה שכבר גובשה מזה זמן רב, עולה כי פסק הדין היחיד שעליו הסתמכה הוועדה (בעניינו של עו"ד שי אלוני), מעיד כי דעת הרוב של בית הדין הארצי סברה גם באותו מקרה כי אין עבירה אתית בהצגה של נייר מכתבים משותף לעורכי דין המשתפים פעולה מקצועית.



כפי שפורסם ב-themarker, הנושא עלה באחרונה למודעות לאחר שוועדת האתיקה המחוזית הודיעה לגיא-רון כי עליו לתקן את נייר המכתבים של משרדו ולהסיר ממנו את שמותיהם של עורכי דין שאינם שותפים או שכירים במשרד, אחרת הוא עלול להיחשב כמי שעובר על כללי לשכת עורכי הדין העוסקים בפרסומת מותרת. בתגובה להנחיית הוועדה, טען גיא-רון כי הפרשנות הנכונה של הסעיף היא כי "עורך דין רשאי לציין את שמות עורכי הדין העובדים עמו, ללא התייחסות לצורת ההתקשרות ביניהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully