וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מיזוגי הבורסות נמשך: מפעילת בורסת לונדון שוקלת לרכוש את נאסד"ק

סוכנויות הידיעות

7.3.2011 / 7:56

בחודש שעבר הודיעה LSE על מיזוגה הצפוי עם מפעילת בורסת המניות של טורונטו



lse, מפעילת בורסת לונדון, שוקלת לרכוש את יריבתה נאסד"ק, שבועות ספורים לאחר שהודיעה על מיזוג עם מפעילת בורסת המניות של טורונטו, tmx - כך דיווח אתמול "סאנדיי טיימס". העסקה צפויה להתבצע בהמשך השנה, לאחר השלמת המיזוג בין lse לבורסה הקנדית.



בחודש שעבר הודיעה lse על מיזוגה עם בורסת טורונטו בעסקת מניות בשווי 3.1 מיליארד ליש"ט (5 מיליארד דולר). שתי החברות בחרו להתמזג כדי לקצץ עלויותיהן ולהתמודד עם הירידה בנתח השוק. העסקה עדיין תלויה באישור הרגולטורים.



הלחץ על בורסות העולם גובר בעקבות העלייה במספר עסקות הרכישות והמיזוגים בענף. בורסות שעדיין לא ביצעו מיזוגים נמצאות תחת לחץ למצוא מפעילות להקים איתן שותפות ולהיאבק ביריבות גדולות יותר ובאפשרויות מסחר אלטרנטיביות. מפעילת הבורסה nyse מנהלת מגעים למיזוג עם דויטשה בורסה ומפעילת בורסת סינגפור הסכימה באוקטובר לרכוש את בורסת asx האוסטרלית.



מקורות אמרו לרויטרס באחרונה כי נאסד"ק, אשר לא רצתה להישאר מאחור, שקלה את אפשרויותיה ובין היתר בחנה אפשרות לשיתוף פעולה עם cme, מפעילת בורסת הסחורות של שיקגו, בהצעת רכש עבור nyse. ואולם בשבוע שעבר מנכ"ל cme רמז כי אינו מעוניין בשיתוף פעולה מסוג זה בעתיד הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully